Annons:
Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 899 ggr
Maria
4/4/19, 8:35 AM

Det bästa som hänt i era liv

Precis som rubriken säger, vad är det bästa som hänt i era liv? Det kan vara precis vad som helst och det kan vara mycket😃

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Lussan20
4/4/19, 9:00 AM
#1

Mina barn, vänner och djuren, maken hör dit också så klart. Men utanför det finns resor jag gjort, smultronställen tex Skagen där vi var många år. Gotlandssomrar i ungdomen. Även mitt andliga liv.

Att få vara med och se barnbarnen växa upp är en stor gåva.

Nu i vårens tid tar jag en strof från en sång.

Tänk att få vakna tidigt en morgon, höra en koltrast sjunga sin sång!

Jag älskar sången Koltrasten sjunger. Tack käre Far för sången du gav!

Mvh/WL🌺

Maria
4/4/19, 9:03 AM
#2

När jag träffade min man är bland topp tio😃 Tack vare honom har vi nu en underbar son och en sonson. De tre händelserna är bland de allra bästa.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Lussan20
4/4/19, 9:16 AM
#3

När jag mötte min man slog det gnistor vill jag lova. Det var ögonblicklig passion. precis som- där är du ju- den jag letat efter. 

Även första kärleken, får plats på listan.

Årstidernas växlingar, att vakna julafton och det snöar, en midsommar med skratt och glädje vid pappas sommarhus. Oj så mycket fint man upplevt. Jag är tacksam! Mvh/WL🌺

MonicaLagerquist
4/4/19, 9:42 AM
#4

#2 Samma lika här.

När jag träffade min man.Hade jag inte träffat honom hade allt annat trevligt aldrig hänt.

Stolt ägare till fem La permer

Lona
4/4/19, 10:48 AM
#5

Att jag landade i stallet när jag var svårt sjuk som fjortonåring. Utan stallet hade jag sannolikt inte levt idag och indirekt har det påverkat många av mina senare val och händelser i livet. Jag är fortfarande i samma stall, 30 år senare.❤️ Mina hundar är också något av det bästa som hänt mig, till stor del av samma skäl som stallet. På senare år är det min partner, inte bara HAN utan att jag tillåter mig själv att ha känslor för någon annan och, inte minst, att jag tillåter någon annan att ha känslor för mig.


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Maria
4/4/19, 11:38 AM
#6

Jag minns också glädjen när jag gick min lilla segelbåt Nalle. Det var en Jolly Scott. När jag var 12 år fick jag min efterlängtade hund. Jag hade önskat en Irländsk setter men kravet var att mamma och pappa fick välja så det blev en långhårig tax😁. Bambi döpte mamma honom till. Bambi var med mig ändå till jag var vuxen. T.om min son har svaga minnen av honom.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
citytjejen
4/5/19, 8:52 PM
#7

Jag har tre saker och det är att jag träffade min man, att vi bor så bra och dagen då jag flyttade hemifrån 🙂Det är tre riktigt bra höjdpunkter i mitt liv!

/Christina

flocken
4/6/19, 6:06 AM
#8

Att jag faktiskt lever. Överlevde min tonårstid. Något som inte många trodde jag skulle lyckas med. Överlevde när jag fick havandeskapsförgiftning, den svåraste sorten. Var 20 min för döden. Annars när jag träffade min man, barnen, företaget osv

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

JMW
4/6/19, 9:09 AM
#9

Det bästa som hänt är barnen.

Soligajag1
4/6/19, 11:59 AM
#10

Det bästa som hänt mig,  mina 3 barn , mina syskon ,  min älskade mamma  som va min vän , stöd, fanns alltid där för mig . Jag saknar henne så mycket ! ( gick bort 2016 )  min fina svägerska !! ❤️

HH 🙂

Fridaaaa
4/8/19, 1:53 PM
#11

Min son, sonens pappa, mina djur och min bästa vän med familj <3
(såklart min egna familj med men räknar inte in som "Hänt mig" direkt)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maria
4/9/19, 11:24 AM
#12

Minns också när sonen var liten och vi köpte vårt lilla torp.

Oj vilken lycka det var🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[Tuulikki]
4/9/19, 7:44 PM
#13

Min fästman.

Annons:
Lussan20
4/10/19, 7:22 AM
#14

Fina ögonblick har varit mina examensdagar och barnens . Bröllop att se barnen gifta sig, soliga dagar fyllda av glädje. Mvh/WL🌺

Leifsdotra
4/10/19, 8:04 AM
#15

Det självklara svaret är mina barn och de hade ju inte blivit till om jag inte träffat min man. Men bortsett från de självklara sakerna så är det att vi bestämde oss för att flytta ut till sommarstället permanent och sälja huset i stan. Jag har verkligen funnit min plats på jorden. Sen tycker tyvärr en del i min omgivning att det är ett dåligt beslut, men de börjar ändå förstå och se att det är såhär jag vill leva.

Upp till toppen
Annons: