Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 481 ggr
Maria
3/30/19, 6:06 AM

Godmorgon lördag 30 mars

Godmorgon på er

Hoppas ni får en härlig lördag. Här ser ganska disigt ut men klockan är ju inte så mycket så det kan bli vad för väder som helst.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
MonicaLagerquist
3/30/19, 6:39 AM
#1

God morgon

Planen är att tvätta svettiga sängkläder idag. Det är nog ungefär det som jag orkar med.

Yngste sonen med flickvän var sugna på att komma ut men när de fick höra hur vi mår beslöt de sig för att komma en annan dag istället.

Stolt ägare till fem La permer

Mooniq
3/30/19, 6:52 AM
#2

Mårning. Idag blir det en tur till Strömstad och en rejäl promenad med en kompis o hennes hund Nellie, det ser jag fram mot. 

Igår var jag o tog nytt kort så jag kan förnya körkortet, 10 år går fort 😃

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Soligajag1
3/30/19, 8:55 AM
#3

Godmorgon 🙂 

Hade massor med planer idag , , men denna skalle sätter stopp för det .😕 

Bäst man lyssnar på farbror dr:n  , , tar det lugnt .  Men att tvätta , ta en promenad , handla lite , är inte att ta det lugnt ?? 

Stängde t.om av telefonen för det är oxå stressande .  Det blir alltså en lugn dag idag ! 🙂🤐 Är tyst , säger inget , , annars får jag bannor av  mina syskon + vänner.

HH 🙂

Maria
3/30/19, 9:46 AM
#4

#3 Du får krya på dig.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

aggeelin
3/30/19, 11:41 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Godmorgon hälsar Charlie!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
3/30/19, 12:13 PM
#6

#5 Han är för underbar😃

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
MonicaLagerquist
3/30/19, 1:53 PM
#7

#5 Vilken sötnöt

Stolt ägare till fem La permer

Upp till toppen
Annons: