Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 519 ggr
Maria
2019-03-28 06:00

Godmorgon torsdag 28 mars

Godmorgon på er från ett grått Göteborg med 6 grader i skrivande stund, Det är som sagt disigt värre men kanske blir som igår att det klarnar upp frampå dagen.🙂

Jag har haft en jobbig natt och då är det lika bra att gå upp fastän man är ledig. Hoppas ni alla får en fin dag❤️

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
flocken
2019-03-28 06:06
#1

Godmorgon. Solen skiner - 1.5. Men ska bli mot +15. Värdelös natt. Helt slut o väl uppe började min IBS bråka. Huvudet känns som gegga. Hoppas jag kryar på mig och orkar med en långpromenad så hundarna är nöjda så jag kan sova

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

MonicaLagerquist
2019-03-28 07:12
#2

God morgon

Även jag har haft en jobbig natt.Feber och hostig.`Förhoppningsvis vänder det nu.

Ett par plusgrader ute.

Stolt ägare till fem La permer

aggeelin
2019-03-28 08:03
#3

Godmorgon! Oj! Nu får ni krya på er! Här skiner solen och det blir säkert en fin dag idag. Igår var jag så upptagen på jobbet så jag hann inte se vad det var för väder.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Soligajag1
2019-03-28 09:22
#4

Godmorgon  🙂 

Nej, , ingen god sådan , migränen vill inte ge sig 🤪 

Tog 2 tabletter nyss . Lägger mig o vilar .

HH 🙂

Maria
2019-03-28 10:15
#5

Oj Oj. Här får många krya på sig idag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Fridaaaa
2019-03-28 13:14
#6

Varit på öppna förskolan och busat idag :) Han sover som en stock nu efter det :D

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
Carrosh
2019-03-28 14:54
#7

God eftermiddag! Längtar såååå ut i det soliga vädret, men det får vänta till imorgon kväll tidigast. Haft magsjuka här hemma o är på bättringsvägen. Men man ska ju vänta 48 timmar när man är symtomfri, så jag får hitta på saker inomhus så länge då.

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Soligajag1
2019-03-28 15:18
#8

#5  Tack Maria , , 🙂 

Vilat ordentligt nu !!! Solen skiner ☀️ men  väntar till imorn.

HH 🙂

Upp till toppen
Annons: