17 Dagens Hälsning

Godmorgon torsdag 28 mars

2019-03-28 06:00 #0 av: Maria

Godmorgon på er från ett grått Göteborg med 6 grader i skrivande stund, Det är som sagt disigt värre men kanske blir som igår att det klarnar upp frampå dagen.Glad

Jag har haft en jobbig natt och då är det lika bra att gå upp fastän man är ledig. Hoppas ni alla får en fin dagHjärta

/Maria

Anmäl
2019-03-28 06:06 #1 av: flocken

Godmorgon. Solen skiner - 1.5. Men ska bli mot +15.
Värdelös natt. Helt slut o väl uppe började min IBS bråka.
Huvudet känns som gegga.
Hoppas jag kryar på mig och orkar med en långpromenad så hundarna är nöjda så jag kan sova

Sajtvärd rexkanin & fibromyalgi Driver Djurflockens hunddagis. Litet hunddagis i hemmiljö. www.djurflocken.se / vh Mette
Anmäl
2019-03-28 07:12 #2 av: MonicaLagerquist

God morgon

Även jag har haft en jobbig natt.Feber och hostig.`Förhoppningsvis vänder det nu.

Ett par plusgrader ute.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2019-03-28 08:03 #3 av: aggeelin

Godmorgon!
Oj! Nu får ni krya på er!
Här skiner solen och det blir säkert en fin dag idag. Igår var jag så upptagen på jobbet så jag hann inte se vad det var för väder.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Anmäl
2019-03-28 09:22 #4 av: Soligajag1

Godmorgon  Glad 

Nej, , ingen god sådan , migränen vill inte ge sig Galen 

Tog 2 tabletter nyss . Lägger mig o vilar . 

HH Glad 

Anmäl
2019-03-28 10:15 #5 av: Maria

Oj Oj. Här får många krya på sig idag.

/Maria

Anmäl
2019-03-28 13:14 #6 av: Fridaaaa

Varit på öppna förskolan och busat idag :) Han sover som en stock nu efter det :D

Medarbetare: rexkaniner, Support. Hundar

Min blogg Besök gärna! :D

Anmäl
2019-03-28 14:54 #7 av: Carrosh

God eftermiddag! Längtar såååå ut i det soliga vädret, men det får vänta till imorgon kväll tidigast. Haft magsjuka här hemma o är på bättringsvägen. Men man ska ju vänta 48 timmar när man är symtomfri, så jag får hitta på saker inomhus så länge då.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.