Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 587 ggr
MonicaLagerquist
2019-03-22 05:01

God morgon fredag 22 mars

God morgon Sista dagen här nere för den här gången. Sol och varmt. Röd flagg vid stranden nu på förmiddagen så vi ligger vid poolen och snorar. Förhoppningsvis går det att bada i havet i eftermiddag.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Tarotstollan
2019-03-22 05:56
#1

Tråkigt slut på semestern men inte mycket att göra åt!

Själv sträckte jag mig i nacken ner mot skulderbladet i går när jag skulle skynda mig i duschen…😎
Kan knappt vrida på huvudet nu men men, det går ju lika bra att vrida på hela kroppen!😉😃

Just nu dimmigt men jag anar solen bakom och - 1, 3.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Maria
2019-03-22 06:06
#2

Godmorgon på er.

Två grader har vi här och jag blir så förvånad över att det är så ljust på morgonen nu men det ändras ju med sommartiden snart igen.

Ha en härlig fredag alla.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

aggeelin
2019-03-22 07:37
#3

Godmorgon! Soligt och fint ute men minusgrader. Igår tog jag fram mina olivträd och ställde dem i uterummet. Sommartid! Usch och fy! Nu blir det mörkare på morgonen och sömnproblem i någon månad .

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

akvarium123
2019-03-22 07:40
#4

Godmorgon!

#3 Jag har aldrig fattat detta med vad som är dåligt med sommartid. Det känns bara positivt enligt mig? Soligt fler timmar per dag? 

Idag ska vi ha ett litet prov i skolan som vi alla blev förvånade över att vi skulle ha så igår satt jag länge och tränade inför provet. 

Ha en bra dag!

aggeelin
2019-03-22 07:51
#5

#4 fler timmar? Det blir ju ett tag mörkare på morgonen. Sömmen störs för mig som inte klarar av att gå upp tidigare. Vanligtvis går jag upp 6.30 men nu känner kroppen av att gå upp 5.30.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Mooniq
2019-03-22 10:02
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4
#6

Mårning, Idag blev det en vända på 2,5 timmar. Helt vindstilla och solen stretade upp bakom bergen, superskön vända.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Annons:
Maria
2019-03-22 10:17
#7

#6 Åh så fina bilder du tar🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Mooniq
2019-03-22 10:28
#8

#7 Maria - jag älskar min Samsung S 9 mobil. Skulle inte fått ett kort taget m systemkamera, fick låna av en kollega på jobbet - plötsligt fanns det inget att ta kort på men mobilen är med överallt, klick, klick, klicketiklick 😃 och ibland blir det bra oxå.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Maria
2019-03-22 10:46
#9

#8 Helt otroligt vilka bra mobilkameror det finns numera.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

akvarium123
2019-03-22 16:05
#10

#5 Oj det blir lika mycket timmar fortfarande insåg jag nu!

Upp till toppen
Annons: