Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 579 ggr
Maria
2019-03-17 07:35

Godmorgon söndag 17 mars

Godmorgon på er.

Här har vi grått och nästan 6 grader.

Inatt har det regnat hela natten. Jag har varit vaken och uppe några gånger och varje gång har det hällregnat.

Ha en härlig söndag🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Tarotstollan
2019-03-17 07:44
#1

Här regnar det och så gjort hela natten också, vi har 5 grader i skrivande stund.☔️

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Mooniq
2019-03-17 08:23
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4
#2

Mårning. För en gångs skull har jag sovit som en sten. Nu är det uppehåll, det blåser och himlen är ljusgrå. Jag hade nog förväntat mig riktigt busväder, men det kanske bara är en paus just nu. 🙂 Ledig söndag och idag blir det en fikasväng till vänner. 

För ett tag sen gick jag med i en fotoklubb- trodde inte man kunde vara med på fotouställningar med mobilfoto men det funkar utmärkt. Nästa utställning är i svart vitt och jag sitter o leker med lite olika bilder.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Maria
2019-03-17 09:27
#3

#2 Så spännande 😊

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

MonicaLagerquist
2019-03-17 11:07
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

God kväll Den här katten en blå vit grabb låg under vårt bord idag när vi åt lunch.Det finns fem katter på den restaurangen. Tre har vi än så länge sett.

Stolt ägare till fem La permer

Maria
2019-03-17 11:38
#5

Åh så fin.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: