Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 474 ggr
Maria
3/16/19, 6:36 AM

Godmorgon lördag 16 mars

Godmorgon.

Idag skulle vi varit barnvakt tills i morgon men lilla familjen har kräksjuka så vi får ta det en annan helg.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Mooniq
3/16/19, 6:38 AM
#1

Mårning.

#0 Maria Kräksjuka är inte kul, hoppas det går över snabbt.

Jag har ledig helg och snart ska jag gå iväg på min runda, sen blir det fikaturné hos vänner.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

worst
3/16/19, 9:51 AM
#2

God morgon!

Solen skiner in så fint på min dammiga datorskärm från en halvklar himmel! Man skulle kanske gå ut på en promenad idag?

Maria
3/16/19, 10:11 AM
#3

#1 Tack. Pratade nyss med sonen och de kände sig redan bättre. Det är väl det bästa med kräksjukan att det är kortvarig😉

Vi har varit och veckohandlat. Det blev ett nytt förkläde också haha.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

MonicaLagerquist
3/16/19, 10:32 AM
#4

God kväll. Sitter i solen på vår balkong och njuter. Det är väl här i Thailand just nu så från klockan 18.00 idag och 24 timmar framåt är det strikt alkoholförbud. Man får varken köp eller dricka någon form av alkohol.

Stolt ägare till fem La permer

[[eskils_]]
3/16/19, 10:40 AM
#5

#4 Låter härligt! Hur varmt är det?

Är det val eller väl i Thailand? 🤔

MonicaLagerquist
3/16/19, 11:05 AM
#6

Det är 33 grader just nu och klockan är 17.05 Val är det. Lite knepigt att surfa på telefonen.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
[[eskils_]]
3/16/19, 11:38 AM
#7

Aha, gissade nästan det. Kanske en bra idé att se till att folk är nyktra när de ska göra något så viktigt som att rösta…

citytjejen
3/16/19, 3:36 PM
#8

Vi kom hem från New York för några timmar sedan. Blev en lång hemresedag då det kom plötslig regn/storm/åska runt New York, och vi fick vänta i planet några timmar tills ovädret dragit förbi. Nu är vi hemma och jetlagen börjar göra sig påmind😴
Nu blir det till att hålla sig vaken till kvällen innan det är tillåtet med sömn haha.

/Christina

akvarium123
3/16/19, 7:39 PM
#9

Maria Kräksjuka är bland det värsta jag vet. Fy den vill man inte ha!

Min kompis mamma har fobi för magsjuka så när mina kompisar blir magsjuka så får pappan ta över och mamman sova på hotell. Men nu har hon däremot blivit bättre mot förut. Då skulle allt saneras. Men det var efter en KBT behandling hon klarar av att sluta sanera allt och komma hem efter 5 dagar och inte efter 7. Så ett litet framsteg har hon gjort🙂

Hoppas dom blir friska!

#8 Välkommen hem!

Upp till toppen
Annons: