Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 620 ggr
MonicaLagerquist
2019-03-12 02:39

God morgon tisdag 12 mars

God morgon Mätt i magen efter en stadig frukost. Vi dricker en kopp thé tidigt inne på rummet och sen vid åtta tiden blir det frukost i matsalen. Det finns massor av gott att välja på. Snart dags att packa väskan och gå ner till stranden.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Maria
2019-03-12 06:31
#1

#0 Så härligt det låter. Hur stor är tidsskillnaden?

Godmorgon på er. Vi har 2 minusgrader och det ser ut att bli en fin dag. Inget regn i alla fall.

Jag har varit uppe till och från i natt med sådan huvudvärk men nu har jag preparerat mig och känner mig ganska bedövad.😃

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

aggeelin
2019-03-12 07:47
#2

Godmorgon! #0 så härligt det låter! Här skiner solen och det är åtta grader kallt ute. Jag har fullt upp på jobbet så jag kommer inte att se solen idag.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

worst
2019-03-12 08:20
#3

God morgon!

Sol från klarblå himmel och en hel minusgrad!
I eftermiddag bliver det släktforskning för hela slanten… det är ju tisdag!   😃

Mooniq
2019-03-12 08:48
#4

Mårning. Trampade hemifrån strax före 07 och då hade jag minus 6,5 grader ute, bet lite i kinderna innan jag fick u pp värmen. Skön promenad med solsken och bara lite vind. Längtar efter våren. Härligt att det är ljust ute tidigt på morgonen numera. Lite slappar-fm och sen iväg till jobbet kl 12.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

MonicaLagerquist
2019-03-12 12:06
#5

#1 Vi ligger sex timmar före er.

Stolt ägare till fem La permer

Maria
2019-03-12 16:59
#6

Läste precis att det idag är 27 år sedan den stora spårvagnsolyckan i Göteborg. Tänk vad tiden går.

Min farsa var på väg upp för Aschebergsgatan i bil och mötte så att säga vagnen och hann att tänka att de kör som dårar. Inte förrän senare fattade han att det var den skenande vagnen han mötte.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Upp till toppen
Annons: