Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 1035 ggr
MonicaLagerquist
3/11/19, 1:04 AM

God morgon måndag 11 mars

God morgon Sängarna här på hotellet är stenhårda.Vi som är vana vid vattensäng sover illa och vaknar rådbråkade. Idag blir det havsbad på förmiddagen poolen efter lunch och ikväll ska vi gå på nattmarknad.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Maria
3/11/19, 6:09 AM
#1

Godmorgon.

#0 Så härligt det låter. Inte med sängarna förstås😉 utan att bada i havet.

Här hemma är det plötsligt 5 minusgrader. Brrrr.

Jag ska strax iväg till jobbet efter att ha varit hemma i tre veckor.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

aggeelin
3/11/19, 7:43 AM
#2

Godmorgon! Solen skiner och det är 4.5 minus just nu - det här är nog vår?

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
3/11/19, 7:54 AM
#3

Eftersom jag varit hemma i tre veckor så märkte jag en markant skillnad på ljuset nu på morgonen. Det har varit ganska mörkt innan när vi åkte till jobbet men i morse var det ljust.🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

worst
3/11/19, 9:31 AM
#4

God morgon!

Solen skiner från en blå himmel och det är en halv plusgrad ute!
Idag ska jag ägna dagen åt att plita antavlor till ett släktforskningsprojekt jag hållt på med, sen är jag klar med den, skönt!   🙂

Fridaaaa
3/11/19, 3:13 PM
#5

Idag har jag varit och klippt mig :) 
Igår var detkalas för sonen som fyllde 1 år igår. Inte klokt vad tiden går!

och i lördags var "djurflocken" här på iFokus m. familj och hälsade på. Alltid lika tråkigt när de åker hem :(

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maria
3/11/19, 3:47 PM
#6

#5 Käre nån. Är han redan 1 år😮

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Mooniq
3/11/19, 4:06 PM
#7

Midda! jag har jobbat fm idag och efter jobbet så snabbade jag mig ut på en  promenad i solskenet, kallt i vinden men jag fick upp ångan rätt snabbt så jag frös inte. Sen hem o göra en omelett och nu ska jag snart iväg o handla lite och sen blir det soffhäng o tv ikväll.

Jag är helnördig som älskar 2 program på History - Ancient Aliens och The curse of Oak Island. 

Ancient Aliens - tänk om vi härstammar från E.T? Tanken är kittlande och de som medverkar är ett solsken att skåda - de tror fullständigt på detta och jag sitter ibland o skrattar högt. 

The curse of Oak Island handlar om 2 medelålders gubbar som med extrem energi gräver runt på en mytomspunnen ö - men de hittar lite småsaker och det är intressant emellanåt då de även tar hjälp av historiker och folk som kan ge inblick i historia. 

OM du gillar böcker så tipsar jag om Eric von Dänikens böcker - skrivna med stor portion humor och hans grundtes är - tänk OM…. tänk om vi härstammar från andra planeter. Lättlästa och roliga böcker.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Maria
3/11/19, 4:11 PM
#8

The Curse of Oak Island har jag också tittat på. Himla spännande och det har ju varit en hel del rapporter därifrån genom åren så kanske kommer det ett genombrott så småningom😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Fridaaaa
3/11/19, 4:11 PM
#9

#6 Ja, hänger inte med själv haha!

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

flocken
3/11/19, 6:21 PM
#10

#5 men Frida. Vet du inte ens vad jag heter här 😂 mamma hjärnan som glömmer allt. O du ska vara min bästa vän? 😄

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

akvarium123
3/11/19, 6:30 PM
#11

#0 Åh vad skönt med havsbad! Skulle jag också behöva för mina sår jag har. Har fått lära mig att saltvatten är bra till att läka sår på kroppen. Så brukar alltid ta med en flaska hem då det är ganska långt till havet härifrån. Gbg är närmast om man ska till havet. Men nu är ju den intressantaste frågan var har du åkt?

Läste på nyheterna igår att ett plan har kraschat💔😭 Alla 149 har tydligen dött. 

Vila i frid🌺 Jag tänker på er avlidna och alla er som var närstående som får gå igenom detta❤️ 

Hoppas verkligen att dom hittar orsaken till kraschen för har tydligen hänt samma sak i höstas att en likadan modell har störtat bara några min efter start. Hoppas vi nu får reda på problemet och att det aldrig ska kunna ske igen! Detta ska inte kunna ske🌺

Fridaaaa
3/11/19, 9:35 PM
#12

#10 skyller på mammahjärna haha😂😂

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Upp till toppen
Annons: