Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 783 ggr
Maria
2019-03-10 07:33

Godmorgon söndag 10 mars

Godmorgon på er denna grå dag med bara två grader. Det är något snöblandat som kommer från himlen idag också. Får se om det blir bättre framåt dagen.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Magi-cat
2019-03-10 08:01
#1

Godmorgon! Kyligt och lite snöblandat här också.

Men tranorna kom igår och trumpetar glatt att det är vår…


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Maria
2019-03-10 08:06
#2

#1 Oj tranorna hade jag glömt. Har de kommit redan?

Jag förbereder mej så smått idag efter att ha varit sjukskriven i två veckor för att börja jobba imorgon.

Jag har fått testa ny medicinering (Oxycontin och Oxynorm) Jag har länge försökt att hålla mig till "mildare" medel men jag kanske får ge det en chans för att klara dagarna.

Jag är rädd att bli mer ofokuserad bara. Det räcker gott som det är😃

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

MonicaLagerquist
2019-03-10 08:56
#3

God eftermiddag Vi har badat i havet på förmiddagen. Nu ligger vi vid poolen i skuggan och smälter maten.

Stolt ägare till fem La permer

Mooniq
2019-03-10 09:01
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 5
Förhandsgranskning av bild 2 av 5
Förhandsgranskning av bild 3 av 5
Förhandsgranskning av bild 4 av 5
Förhandsgranskning av bild 5 av 5
#4

Mårning. Vilken lycka att det ljusnar tidigare och tidgare på morgnarna. Idag trampade jag hemifrån redan halv sju. Helt vindstilla, 3,5 minus, lite moln här o där. Perfekt gåväder, då  jag försöker ånga på så gott jag kan. 

Vissa dagar blir det riktigt snabbt, andra dagar går kroppen i baklås och jag ligger långt efter rekordtiderna, men det spelar mindre roll. Huvudsaken är att jag kommer ut och att jag nu även märker skillnad i ork, styrka, flås och muskelmassa, Jag har fortfarande en hel del vikt kvar att tappa men jag är nöjd. Krymper sakta men säkert. 

Jag fotar en del på mina rundor och sista tiden har jag försökt få komma nära objekt, jag är frälst i droppar - på blommor och grenar. Frost är jättefint när man kan komma nära med kameran

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

worst
2019-03-10 09:03
#5

God morgon!

En grå morgon med två plusgrader.

I eftermiddag ska jag med ut och äta med min syster med familj, hon fyller halvjämnt i veckan som kommer, ska bli gott och roligt!

#2 Tråkigt att du måste uppgradera, hoppas det går bra! Här har du då varit skärpt som vanligt!   😎🙂😎

Maria
2019-03-10 10:14
#6

#5 Haha tack🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
aggeelin
2019-03-10 20:54
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

God kväll! Idag har vi varit på 9-årskalas! Presenten var en enhörningsdräkt!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
2019-03-10 21:02
#8

Så fin 🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

aggeelin
2019-03-10 22:20
#9

Ja hon var fin! … hoppas att hon leker med den!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Upp till toppen
Annons: