16 Ordet är Fritt

Lägga sig samtidigt

2019-03-09 11:18 #0 av: Maria

Jag kom att tänka på igår kväll att min man och jag lägger oss alltid samtidigt. Hur gör ni andra som lever i par?

Jag kan förstå om man har olika arbetstider och annat som spelar in men vanligtvis?

/Maria

Anmäl
2019-03-09 11:33 #1 av: MonicaLagerquist

Jag är tröttare så jag lägger mig ofta före min man.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2019-03-09 17:34 #2 av: Spectabile

Vi lägger oss alltid samtidigt

Anmäl
2019-03-09 20:03 #3 av: Fridaaaa

När jag var tillsammans med sonens pappa lade jag mig oftast tidigare, då han är mer som vill sitta uppe längre :)

Medarbetare: rexkaniner, Support. Hundar

Min blogg Besök gärna! :D

Anmäl
2019-03-09 20:07 #4 av: flocken

Oftast samtidigt om han inte jobbar.
Vi somnar alltid med armarna på varandra alt håller vi hand.

Sajtvärd rexkanin & fibromyalgi Driver Djurflockens hunddagis. Litet hunddagis i hemmiljö. www.djurflocken.se / vh Mette
Anmäl
2019-03-09 21:52 #5 av: aggeelin

Oftast samtidigt. Jag måste skärpa mig så jag inte blir uppe för länge.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Anmäl
2019-03-10 19:48 #6 av: Soligajag1

I båda mina förhållanden ,
Har min man o jag oftast somnat ihop , om inte jag eller min man jobbade sent , 😀

HH Glad 

Anmäl
2019-03-14 20:35 #7 av: Lona

Nu lever ju inte jag med min partner, men när vi umgås så går vi alltid och lägger oss samtidigt. Det blir väl lite extra guldkant eftersom vi inte har möjligheten att sova ihop jämt. ❤️

"Glass löser allt!" /Källa Glassgård, Öland
Toktantens dagbok - Om hästar, hundar och livet i största allmänhetBlomma

Anmäl
2019-03-14 23:58 #8 av: VoxBauers

Ja, om det är möjligt!

www.voxbauers.weebly.com                                                                  www.cornishrex.se

Anmäl
2019-03-18 21:37 #9 av: sp0ngeb0b

Vi brukar gå och lägga oss samtidigt eftersom vi oftast börjar jobba samtidigt. Det har hänt att jag lagt mig senare, om jag inte varit så trött och ändå varit ledig eller haft sovmorgon nästa dag. Men med min förra kille brukade han ofta sitta uppe längre, då brukade jag alltid vakna när han kom och la sig, så då blev det ändå att vi somnade tillsammans.

"Before you ask someone why they're vegan - ask yourself why you're not."

Anmäl
2019-03-19 16:11 #10 av: Wony

Ibland går vi och lägger oss samtidigt, men oftast blir det att jag går och lägger mig före, då jag oftast är tröttare och har större sömnbehov.

Anmäl
2019-03-19 17:42 #11 av: [rytm]

Det blir lite olika eftersom vi jobbar skift båda två men är vi lediga samtidigt så försöker vi kojsa samma tid.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.