Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 567 ggr
aggeelin
2019-03-06 07:52

Godmorgon onsdag 6 mars

Godmorgon!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Annons:
aggeelin
2019-03-06 07:53
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Ute känns det isande kallt fast det bara är fem minus.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
2019-03-06 08:27
#2

Godmorgon på er. Här är mulet och tre plusgrader.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Mooniq
2019-03-06 08:42
#3

Mårning. här ligger utetempen på nollan, vitt på backen men det smälter nog under dagen. En lugn fm och sen iväg o jobba kl 12.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

MonicaLagerquist
2019-03-06 08:52
#4

God morgon

Minus 12 grader nu på morgonen.🥶

Gårdagens blodprovstagning var en blodig historia. Jag är väldigt lättstucken men tjejen igår misslyckades med första sticket. Andra sticket misslyckades också då hon på något vis lyckades dra ut nålen och blodet sprutade över halva mig ,golvet och stolen. Tredje sticket lämnade ett stort blåmärke över hela armvecket.

Nåväl till slut fick hon de rör hon ville ha och förhoppningsvis lär hon sig väl att sticka folk i armen.

Stolt ägare till fem La permer

worst
2019-03-06 09:05
#5

God morgon!

Idag är det en kall och gråmulen dag med uppehåll och snö på marken. Idag ska jag gå åt alla håll och handla lite här och där innan nästa oväder dyker upp!

#4 Vilken kalabalik! Jag tål inte att se mitt eget blod, jag hade säkert svimmat där och då!!!  😃

Maria
2019-03-06 09:20
#6

#4 Men käre nån.

Gör man något så klantigt så lämnar man över till någon annan tycker jag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
MonicaLagerquist
2019-03-06 09:42
#7

Tur att det inte var någon som var stickrädd eller en unge.

Stolt ägare till fem La permer

Leifsdotra
2019-03-06 10:23
#8

Friska -20 grader kl 6 imorse hos oss. Minst 15 grader kallare än vad jag skulle önska, men det skulle stiga till -4 under dagen så det var bara en tillfällig köldknäpp tack o lov. Jag som var så nöjd över att en hel del av snön försvunnit, nu har vi ett snötäcke igen och mer ska det komma😭

Upp till toppen
Annons: