Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 393 ggr
MonicaLagerquist
3/5/19, 7:16 AM

God morgon Tisdag 5 mars

God morgon

Idag ska jag ner och ta nya blodprov och sen ska vi in till stan och handla mat till sonen och djuren som de ska ha när vi är bortresta.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
akvarium123
3/5/19, 7:26 AM
#1

Godmorgon!

Idag är semmeldagen🙂 Som jag längtat efter att få äta en semla! Men jag vet inte vad jag ska välja nu är frågan. Det har ju kommit så många nya semlor och inte bara den "vanliga" semlan så jag har inte bestämt mig för vad jag tänker att vi ska ha som semla här hemma. Men gott ska det bli!😃

Ha en trevlig dag!

Mooniq
3/5/19, 7:28 AM
#2

mårning. Vaknade till en vit värld. Det har snöat under natten och det ligger lite vitt fläckvis, inget som blir långvarit men ett litet bakslag ändå. Ledig dag och snart dags för en promenad. Blir ingen semla för mig idag, jag har bestämt mig för att det inte är värt det, nu när viktnedgången sakta men säkert går neråt.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

MonicaLagerquist
3/5/19, 7:31 AM
#3

#1 Skippar nog semlorna idag. Är inte speciellt förtjust i de och jag försöker undvika sötsaker, Så det känns dumt att trycka i sig något man inte gillar bara för att.

Stolt ägare till fem La permer

aggeelin
3/5/19, 7:43 AM
#4

Godmorgon! Idag är det snö, minusgrader och blåst ute! Vii blir bjudna på semla på jobbet idag. Jag gillar semlor men har svårt för/ undviker sött så det blir en liten bit.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
3/5/19, 7:56 AM
#5

Godmorgon

Usch ja, här snöar det också.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

worst
3/5/19, 8:34 AM
#6

God morgon!

Å se… det snöar!
Dagens värv blir registrering åt släktforskarföreningen, tre timmar och en fikarast!

Annons:
Upp till toppen
Annons: