Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 734 ggr
aggeelin
3/1/19, 8:07 AM

Godmorgon fredag 1 mars

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Annons:
aggeelin
3/1/19, 8:09 AM
#1

Det är redan mars så fort tiden går! En solig dag, idag! Hoppas hinna njuta av det vackra vädret! Önskar er alla en fin dag.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
3/1/19, 9:35 AM
#2

Godmorgon.

Ja det är inte klokt att det är mars redan🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

worst
3/1/19, 9:56 AM
#3

God morgon!

Som barn började vi att luras redan första mars med ramsan: 
"Mars, mars måne, jag kan lura dej ända till skåne!"
Bara för att det var så roligt att luras…   😃

Maria
3/1/19, 9:59 AM
#4

#3 Hos oss var det första maj.

"Maj, maj måne. Jag kan lura dig till Skåne🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

worst
3/1/19, 10:11 AM
#5

Se där! Ramsan funkar ju på båda månaderna! Huvudsaken att man fick luras!!!   🙂

MonicaLagerquist
3/1/19, 10:28 AM
#6

God morgon

Tog lite sovmorgon idag så nu borde jag sätta lite fart och göra lite nytta men ska föra över lite böcker till mina MP 3 som jag ska ha med mig på semestern,

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
JMW
3/1/19, 11:03 AM
#7

Så har det  blivit förmiddag! Har fixat och trixat lite med router och kablar men nu funkar vår fiberuppkoppling. Dock inte teven än men förhoppningsvis kommer den igång under dagen. Det har verkligen dragit ut på tiden. Från början var det sagt att det skulle vara klart under sommaren som var man det har strulat med markägare och tillstånd från Trafikverket. Nåja, nu är det kopplat och klart. Bara att vänta på fakturan. 😮

citytjejen
3/1/19, 11:17 AM
#8

Vad härligt att mötas av en fin tulpanbild! Nu vill jag ha vår (dock visar termometern några minus, ska det vara så? 😃) och längtar efter lite tunnare jacka och skor. 
Idag jobbar jag hemifrån, är trött efter gårdagen då vi hade begravning för min mamma. Begravningar tar verkligen på krafterna samtidigt som de på sikt ju hjälper en att gå vidare.
Önskar alla en fin fredag denna första mars!

/Christina

Maria
3/1/19, 12:49 PM
#9

#8 Förstår att du haft en tung dag och en tung tid. Hoppas att du så långsamt kan hitta livet igen.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Fransu
3/1/19, 1:03 PM
#10

God middag!

Solen skiner och det är fredag! Och första vårmånaden. Inte illa alls.

Snart ska jag ta med pudeln till veterinären där han ska få sin årliga vaccination. Inte så populärt, men det behöver göras. Får muta honom med något gott när vi kommer hem igen så han gillar sin matte igen. 

#8 Vad tråkigt med din mamma. Beklagar. 🌺

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Soligajag1
3/1/19, 1:28 PM
#11

Go eftermiddag , 😀❤️ Härligt att det är Fredag 😀 Jag ska gå ut ikväll med en kompis , ta ett glas Rött 😀❤️🍷 Koppla av , Trevlig fredag !

HH 🙂

Konvalj
3/1/19, 2:27 PM
#12

God eftermiddag. Ha en underbar helg på er alla 💐🍉☀️

citytjejen
3/1/19, 2:29 PM
#13

#9 #10 Tack snälla ni!❤️❤️ Det går åt rätt håll och får ta den tid som behövs.

/Christina

Annons:
Upp till toppen
Annons: