Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 768 ggr
aggeelin
2/28/19, 7:34 AM

Godmorgon torsdag 28 feb

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon på er! Idag är det Sveriges vanligaste namn, Maria som har namnsdag. Grattis till alla Maria !

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Annons:
aggeelin
2/28/19, 7:35 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Önskar er alla en härlig torsdag:)

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
2/28/19, 7:39 AM
#2

Vackra bilder.

När jag var barn/ung så var jag så irriterad på mitt namn och jag minns att jag en period ville heta Linda. Jag skrev under i min dagbok med Linda en lång period😃

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Tarotstollan
2/28/19, 7:47 AM
#3

#2. Grattis Maria!🌺
Jag gnällde för att jag hade 3 namn och inte en enda namnsdag! 😕
Sen bytte de ju namn och ändrade för många år sedan i almanackan, plötsligt fick jag 2 namnsdagar men inte var det någon som kom ihåg det ändå!😭

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

JMW
2/28/19, 7:49 AM
#4

Morrn!

Ja men grattis då Maria. Jag har aldrig firat namnsdag, inte heller i min familj då jag bodde hemma. Jag har ingen namnsdag i almanackan och det gör mig inget. 

Solen skiner idag med från blå himmel. Blir inte lika varmt som igår men ändå en bra dag att jobba ute.

MonicaLagerquist
2/28/19, 8:40 AM
#5

God morgon

Ett av mina barn har namnsdag idag och två fyller år. 🎂

Ikväll ska vi in och fira ett av dem.

Man börjar så smått undra vart det är på väg i vår lilla by I förrgår skottlossning igår rånades vår ICA affär.

Stolt ägare till fem La permer

Mooniq
2/28/19, 9:39 AM
#6

Mårning! Vilken härlig dag. Ledig så jag startade min promenad strax efter 07. 2 minus ute och helt stilla. Solen kröp upp bakom träden och efter en stund så blev det ett par plusgrader, frosten smälte allteftersom. Lite kusligt med så mycket vår så tidigt, jag håller tummarna för att det inte blir nåt bakslag vädermässigt under mars. Underbart att ljuset är tillbaka 😃☀️

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Annons:
Fransu
2/28/19, 11:20 AM
#7

Grattis på namnsdagen Maria! 🌺

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Soligajag1
2/28/19, 4:33 PM
#8

God lunchtime , 😀 Grattis på Namnsdagen Maria , ❤️🌺🎂🌹 Jag har själv aldrig firat min namnsdag -Hillevi , Men andra som kommit ihåg mig, 🌺kul !

HH 🙂

Upp till toppen
Annons: