17 Dagens Hälsning

Godmorgon onsdag 27 feb

2019-02-27 07:34 #0 av: aggeelin

Godmorgon!
Det blir en solig dag även idag! Igår en ovanligt varm och skön februaridag och många satt ute och fikade/ åt mat.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Anmäl
2019-02-27 07:41 #1 av: Maria

Godmorgon. Här är alldeles dimmigt och två grader. Får se hur detta utvecklar sig.

/Maria

Anmäl
2019-02-27 08:16 #2 av: JMW

Morrn! Solen på väg och himlen är blå. Idag har jag inte vovven så då ska jag passa på att jobba lite ute. Mycket kvar att göra. I em kommer en montör för att dra in fiber i huset och sätta upp en dosa. Fiberkabeln finns på utsidan. Sen på fredag så kopplas det på. Äntligen fiber!

Anmäl
2019-02-27 08:37 #3 av: MonicaLagerquist

God morgon

Ingen lycklig morgon än så länge. En ungdoms idol har gått bort och det har varit skottlossning i vår lilla by i natt.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2019-02-27 15:09 #4 av: JMW

#3 Skottlossning! Fy sjutton.Förskräckt

Här är oväsen nu. En kille är här och drar in fiber i huset. Det borras och lever om. På fredag ska allt förhoppningsvis funka och vi har fiber istället för detta eländiga ADSL. Känns ju stenålder. 

Anmäl
2019-02-28 00:43 #5 av: Tarotstollan

Här har vi haft en storbrand i närområdet. Det luktar sot och bränt gummi i halva staden gissar jag. Det var på nyheterna igår.Ledsen

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2019-02-28 08:44 #6 av: MonicaLagerquist

ICA nere i byn blev utsatt för ett rån vid 20 00 tiden fullt med poliser och helikoptrar i byn.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.