Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 554 ggr
aggeelin
2/25/19, 7:23 AM

Godmorgon måndag 25 feb

Godmorgon!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Annons:
aggeelin
2/25/19, 7:24 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Ny vecka, ny kurs, nya tag.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
2/25/19, 7:49 AM
#2

Åh vilka vackra tulpaner. Ska försöka komma ihåg att ta en bild på mina sedan.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

JMW
2/25/19, 8:08 AM
#3

Morrn! Idag är det grått till skillnad från den blå himlen som var igår.  Bara 2 grader.

aggeelin
2/25/19, 8:38 AM
#4

#2 det är så härligt att lyxa med tulpaner!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

MonicaLagerquist
2/25/19, 9:00 AM
#5

God morgon

Måndag morgon och nya tag.

Ska väl prova min bikini och se om den behöver fixas till eller om den tål 14 dagar i solen.

Stolt ägare till fem La permer

Mooniq
2/25/19, 9:42 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4
#6

Mårning. Dagens promenad blev riktigt seg men många fina kort tagna av dimman och solen som spelar i bakgrunden. Det ska bli massa plusgrader så det blir nog en sväng till under dagen. Idag är en ledig dag - har arbetshelg som väntar.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Annons:
Fransu
2/25/19, 4:08 PM
#7

#6 Så vackra bilder! 🙂

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Maria
2/25/19, 4:23 PM
#8

God eftermiddag.

Jag har blivit sjukskriven i två veckor nu och det känns skönt för jag har en sådan kass period just nu.

Det känns alltid lika fantastiskt att kunna ringa min neurolog och komma fram till honom dagligen. Så lyxigt.🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Fransu
2/25/19, 4:52 PM
#9

#8 Vad tryggt det måste kännas att ha den kontakten med din neurolog. Ta hand om dig och vila ordentligt nu.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Maria
2/25/19, 6:15 PM
#10

#9 Tack, ja det är inte så vanligt i vården i dagens läge. Jag är livrädd att han ska sluta.😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Maria
2/25/19, 7:24 PM
#11

Nu har vi handlat fryst torkrygg för 1500:-😃

Vi brukar köpa av fiskbilen som kommer en gång i kvartalet. Perfekt fint styckfrysta bitar.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

aggeelin
2/25/19, 9:19 PM
#12

#11 å fiskbilen- vad jag saknar den! Torskrygg är så gott!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Upp till toppen
Annons: