Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 446 ggr
Maria
2019-02-22 06:12

Godmorgon fredag 22 februari

Godmorgon på er.

Hoppas ni får en fin fredag och helg.🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
akvarium123
2019-02-22 07:35
#1

Godmorgon själv!

Kan behövas mitt i det mörka😕

Hela veckan har varit full av prov (6 st) och även oförberedda prov så nu är veckan snart över. Skönt! Känns som att jag kommer gå in i väggen princip när som helst. Det handlar bara om när. 

Men ikväll tänkte jag gå ut och fika för att ge mig själv en belöning. För mig är det stort att klara med sånt här. 

Hoppas alla får en bra dag och förhoppningsvis så känner ni inte samma känsla som jag att man är nära att gå in i väggen.

aggeelin
2019-02-22 07:55
#2

Godmorgon! Ny skiner solen på snön som kom igår. Det är fortfarande vinter och förhoppningsvis kan det bli en "normal" vår. Idag ser i prognosen för nästa vecka att det ska bli elva grader varmt på tisdag.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

MonicaLagerquist
2019-02-22 08:05
#3

God morgon

Igår kom det snö så nu är marken vit igen.

Nåväl det är väl bara att gilla läget.

Trodde jag skulle komma ner till ett kök i missär då jag inte orkade ta rätt på disken igår men sonen hade fixat så fint i köket.

Stolt ägare till fem La permer

JMW
2019-02-22 08:34
#4

Morrn! En vacker morgon men snön som kom igår och solen som skiner från klarblå himmel. Lite kallt kan jag tycka, -12. Ska gå ut och skotta undan vallarna som blev när grannen plogade av vår väg igår.

Soligajag1
2019-02-22 11:39
#5

God förmiddag , 🙂

Solen skiner här, -4 nu . Härligt !  Bara o klä på sig när man ska ut . 

Jag ska baka 2 socker kakor till Loppiset imorn ,  

Önskar er alla en härlig Fredag!!! 🌺

HH 🙂

akvarium123
2019-02-22 15:39
#6

Åh idag längtade jag bara hem ifrån skolan. Men nu är jag äntligen klar med alla 6 prov för denna veckan och som det ser ut just nu så verkar det inte bli några prov alls nästa vecka. Konstigt att proven alltid kommer samma vecka🤔

Ha en riktigt bra helg nu allihopa!

Annons:
Upp till toppen
Annons: