Annons:
Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 703 ggr
MonicaLagerquist
2019-02-12 14:56

Mandelmanns hiss eller diss

Tittar just nu på kvällens avsnitt och undrar om det är fler än jag som följer programmet.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Lussan20
2019-02-12 15:33
#1

Jag ser oftast reprisen, jag älskar naturen, blommorna, djuren. Det är ett litet Eden och jag skulle gärna betala för att bo där en sommarvecka.  Harmlöst och lärorikt! Tänk att leva självförsörjande på detta sätt. Att de är rara och snälla mor djuren ger jag extra högt betyg för. Bra människor med bra värderingar. Det är det ont om….Mvh/WL🌺

Grace2009
2019-02-12 15:57
#2

Jag tittar! Jag gillar självhushållning och Mandelmanns gård är ju sånt mysigt program. Mamma berättade att det blir en till säsong också så jag har nåt att se fram emot när den här säsongen slutar.  Mandelmann är det enda på TV'n jag tittar på varje avsnitt av!

JRSN
2019-02-12 16:10
#3

Man måste ju älska Mandelmanns gård. Det är så jag skulle vilja leva egentligen, fastän jag nog inser att jag är en citymänniska. Men hur orkar dom, är väldigt avundsjuk på deras energi och engagemang! 🌺

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Maria
2019-02-12 16:14
#4

Jag har sett lite lösryckta delar men har aningen svårt för paret Mandelman😃

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Carmarino
2019-02-12 19:00
#5

Tröttnade på Gustavs evinnerliga fnittrande efter ett par program. Tyckte däremot de var bra i Trädgårdsfredag (eller vilken dag det nu var när de var med).


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Caeli
2019-02-12 19:24
#6

Fin miljö och en bra programidé! Men tycker tyvärr att herr Mandelman är alldeles för tramsig - så nej jag tittar inte!

Annons:
Lussan20
2019-02-13 07:27
#7

Jag har mitt fokus på naturen, djuren, det dom odlar. Väldigt vackra naturfoto, födslar, deras hundar. Jag tycker det andas av närhet, kärlek till djuren, stor kunskap om självhushåll. Man lär sig mycket, sist lärde jag mig lite om bin. Gustav är som han är, ett naturbarn. Hundarna och katterna är lyckliga djur! Det glädjer alltid mitt hjärta då djur har det bra! Mvh/WL🌺

aggeelin
2019-02-13 07:50
#8

Jag tittar sällan för jag ser så lite på tv. Jag tycker om djur och natur och tycker att programiden är bra. Det är märkligt att många uttrycker att de ogillar programmet - det är väl bara att låta bli att titta!?

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Leifsdotra
2019-02-13 08:59
#9

Jag tittar, de lever på ett väldigt fint sätt som ligger helt i linje med mitt tänk, även om jag inte har ambitioner att nå riktigt så långt som de har gjort. Känner igen mig väldigt mycket när det gäller djurhållningen och djuromsorgen. Vi har också får, höns, katt och hundar så där är det igenkänning och så får jag tips och trix. Sedan skulle jag vilja odla mera så där ger programmet visst lärande.

Carmarino
2019-02-13 10:00
#10

#8 Var står det att vi som ogillar programmet tittar på det? Dock måste man ju se åtminstone ett program för att bilda sig en uppfattning om det. Det gjorde jag. Tittade till och med på flera stycken i början, men eftersom jag inte tyckte det var bra så slutade jag titta.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

MonicaLagerquist
2019-02-13 10:23
#11

Jag gillar Marie bättre än Gustav.

Har testat några av deras recept och har fler som jag vill testa framöver.

Stolt ägare till fem La permer

Caeli
2019-02-13 13:29
#12

#8 Men frågan var ju om man gillade programmet eller inte, hiss eller diss! Då är det naturligt att det även dyker upp negativa åsikter! Och självklart fortsätter man inte att följa en serie som man inte tycker om! Jag tittar mycket hellre på "Bonneröven"!😃

Maria
2019-02-13 13:59
#13

#12 Jaaa, honom tycker jag om. Jag förstår däremot inte ett skvatt av vad han säger😃

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Carmarino
2019-02-13 14:24
#14

#12 Den nya säsongen av Bonderøven började på dansk tv för några veckor sedan. Brukar koppla in text-tv så att jag åtminstone kan läsa vad de säger. Har inga större problem att förstå det, men det är inte alltid jag hör det. 🙂

Även den nya säsongen av Badehotellet började för några veckor sedan. Den utspelar sig sommaren 1939 och den är väldigt bra som vanligt.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Caeli
2019-02-13 19:07
#15

#14 Danskarna gör bra TV! Vem minns inte Matador! 😃

Fridaaaa
2019-02-13 21:51
#16

Diss Klarar inte av någon av dem 🙈

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Upp till toppen
Annons: