Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 483 ggr
Maria
2/7/19, 7:32 AM

Godmorgon torsdag 7 februari

Godmorgon på er.

Hoppas ni får en fin dag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
aggeelin
2/7/19, 8:07 AM
#1

Godmorgon Maria och alla andra här! Nu är det mildväder igen och ska så bli ett tag sägs det. Konstig vinter det här!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

MonicaLagerquist
2/7/19, 8:15 AM
#2

God morgon

Vi har några minusgradet och det har kommit tio cm snö i natt.

Det blir till att skotta.

Idag ska vi inte ner till svärmor då hon ska få hjälp av frisören nere på boendet att fixa till sitt hår så hon har fullt upp ändå. Blev glatt överraskad när vi skulle betala klippningen i förväg igår.100 kronor kostar det.

Stolt ägare till fem La permer

Mooniq
2/7/19, 9:08 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Mårning. Mildväder o is/snö/slaskigt lite överallt. Idag gjorde jag en rejäl promenad i nya kängorna - såklart slutade det med skavsår, men inte halkat nånting så jag är supernöjd med mina Icebug's. 

Alltid när jag köper nya skor/stövlar så blir det skavsår, hur mjuka o fina skodonen än är. Men lite plåster så e problemet löst.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

JMW
2/7/19, 11:00 AM
#4

Gomidda! Jag håller med aggelin, mycket märklig vinter. För ett par dagar sedan hade vi massvis med snö. Nu sjunker det ihop och smälter. Det är just nu dryga 2 grader ute. Varit ute och saltat och hör att fåglarna börjar låta. Talgoxen sitter och filar på sin karakteristiska vårsång. Ljuvligt!

aggeelin
2/7/19, 12:58 PM
#5

#4 Det konstiga är att jag hörde talgoxar redan i slutet på december?

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

JMW
2/7/19, 1:11 PM
#6

#5 Det var skumt?

Annons:
aggeelin
2/7/19, 3:01 PM
#7

Mycket skumt med fågelkvitter i december tycker jag

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Upp till toppen
Annons: