Annons:
Etikettfritid-och-hobby
Läst 656 ggr
Mooniq
2019-02-05 20:52

Halkfria kängor med dubbar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Jag hittade Icebug på extrapris på addnature och idag fick jag hem dem. De är lätta, sköna på foten och i morgon blir det premiär-gå-tur. Det finns flera märken med ingjutna dubbar i sulan och jag gillar konceptet rejält.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Annons:
Herveaux
2019-02-05 20:55
#1

Jag har likadana skor och hade inte gått utanför dörren utan mina två dubbförsedda livförsäkringar. Supersköna!


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Lavine
2019-02-05 21:18
#2

Bra val, jag säger som #1! 🙂

[[eskils_]]
2019-02-05 21:24
#3

Har också hört att icebug ska vara bra. Två frågor:

"Skramlar" de inte när man går på ren asfalt? Blir de inte hala när man går på glatt stengolv, t ex i en affär?

Maria
2019-02-05 21:34
#4

Ser sköna ut. Vad är det för material?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Lavine
2019-02-05 22:06
#5

De skramlar lite på asfalt/trottoar, men inte så farligt alls. Går man fort skramlar det mer. 🙂Av samma anledning går jag ganska långsamt i mataffärer.  Har dock hört när folk har andra modeller/märken på sig som liksom knarrar mer inomhus. 

Har hört att det skulle kunna bli halkigt, men tror att det är värre med broddar som man sätter utanpå vanliga skor.  Förmodligen finns en liten risk för det.  Jag går som sagt lugnt och har aldrig känt någon halkrisk på hårda butiksgolv, inte ens på KappAhl som här har ett golv som blänker så folk är lite rädda att gå på det med vanliga skor.

Man är ju på asfalt och inomhus med såna här skor så lite som möjligt, så låt inte det hindra er! Utomhuslivet under halkiga vintrar blir så mycket bättre.

Mooniq
2019-02-06 07:02
#6

Jag har köpt dessa för mina promenader. Åker jag till affären så tar jag vanliga stövlar. Mina promenader är min chans att få bättre kondition o få kroppen att krympa så det är träningspass för mig. Ovansidan är vattenavvisande tyg och sulan är gummimaterial. 

här kan man läsa mer på specifikationen hur de är tillverkade. 

https://www.addnature.com/icebug-ivalo2-bugrip-boots-woman-mulberry-684986.html

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Annons:
aggeelin
2019-02-06 08:14
#7

Tror att de är jättebra för promenader men har hört att de inte ska användas inne för det är stor halkrisk.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Pyttelite
2023-11-20 19:53
#8

Är det fler som rekommenderar Icenugs - är de bra att springa i?


Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.


Upp till toppen
Annons: