Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 334 ggr
aggeelin
2019-02-05 07:49

Godmorgon tisdag 5 feb

Godmorgon! Vädret är helt galet! Från 14 minus igår morse till plusgrader och regnstänk idag - mildgrader idag och sen fryser eländet. Suck.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Annons:
aggeelin
2019-02-05 07:51
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Just nu skottat och fint men snön vräker ner och sen ska dem övergå i regn. Detta var dagens rapport. Önskar alla en fin dag trots det galna vädret.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
2019-02-05 08:04
#2

Godmorgon.

Här är nollgradigt och snöar stora tunga flingor just nu.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Fransu
2019-02-05 08:07
#3

God morgon!

Jag kom inte iväg till jobbet i morse på grund av snösörja. Bilen ville bara fastna och jag insåg snabbt att jag inte vågade köra vidare. Jag lyckades tack och lov vända och få hem bilen igen på vår uppfart. men där körde jag fast totalt. Maken lyckades få loss bilen och ställde den ur vägen i alla fall. Ändå gav han sig själv iväg. men med en annan bil, kanske var den bättre att köra med i detta underlaget.

Så otroligt frustrerande att stanna hemma på grund av väglaget.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

MonicaLagerquist
2019-02-05 08:48
#4

God morgon

Massor med snö vräker ner och det är nollgradigt.

Med andra ord kommer det att bli skottning av tung snö.

Stolt ägare till fem La permer

akvarium123
2019-02-05 12:04
#5

Godmorgon!

Idag mår jag mycket bättre och som det ser ut just nu *peppar peppar ta i trä* så kommer jag kunna gå till skolan imorgon. Äntligen! 

#1 Vad mycket snö ni har fått🙂 

#3 Ojdå! Ifall jag tyckte att aggeelin hade mycket snö så vill jag knappt se hur mycket snö ni har hos dig😉 Hoppas du har den möjligheten med ditt jobb att du kan jobba hemifrån!

Fransu
2019-02-05 13:44
#6

#5 aggeelin ser ut att ha betydligt mer snö hos sig än det är här. Kruxet var att det var några centimeter, kanske mellan 10-15 cm oplogad blötsnö här på "vår" lilla grusväg. Bilen ville bara köra fast och när jag väl fick lite fart på bilen så var det svårt att styra i slasket. Så jag beslöt mig för att stanna hemma istället för att fastna i något dike. Tyvärr har jag inte möjligheten att jobba hemifrån. Det hade varit lyx om jag kunde. 🙂

Hoppas du kommer iväg till skolan imorgon. Trist att gå hemma och vara sjuk.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Annons:
Upp till toppen
Annons: