Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 577 ggr
MonicaLagerquist
2019-02-03 06:58

God morgon söndag 3 februari

God morgon

I natt har det kommit 15 cm snö till.🥶

Det blir till att skotta altanerna och växthusen igen.,

Idag ska vi in till sonen i Enköping och fira hans födelsedag.Han har lovat att bjuda på smörgåstårta.🎂

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Maria
2019-02-03 07:33
#1

Godmorgon. Vi har minus en grad och mycket snö ligger kvar.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

JMW
2019-02-03 08:38
#2

Morrn! Här har det kommit massvis med snö. Började igår em och har hållt på över hela natten. Det är alldeles fantastiskt vackert ute nu.

akvarium123
2019-02-03 08:59
#3

Godmorgon! 

Jag har precis blivit sjuk. Så nu har jag 39,2. Inte alls kul… Så nu är jag helt slut.

Idag blir iallafall en lugn dag här hemma. Och jag förbereder mig på att jag antagligen inte blir frisk på några dagar😓

Hoppas alla får en fin dag🙂

Mooniq
2019-02-03 09:26
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Mårning. 

#3 akvarium123 - hoppas det går över snabbt. trist å vara sjuk.

Jag köpte drapå-broddar på Ica igår. lite skeptisk men satte dem på mina stövlar och idag har jag marscherat runt på promenaden. Jag var rädd att stöveln skulle "röra" sig i gummiselen men brodd-selen satt som gjutna på stöveln.  Packad snö/is var en baggis att promenera på. Jag har tittat på Icebug-skor men de är dyra, tror ändå jag ska investera i ett par kängor med ingjutna dubb. 

Här är ett par minusgrader och jag hoppas det slår över på plus och att snön sjunker ihop lite. Känns onödigt mycket av den varan.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

akvarium123
2019-02-03 09:30
#5

#4 Tack så mycket!

Maria
2019-02-03 09:48
#6

#3 Ja du får krya på dig snabbt😉

Jag har öppnat kylskåpet flera gånger idag och inte märkt något men nu sista gången så luktade det förfärligt helt plötsligt.

Jag letade i grönsakslådan och bland färskvaror men hittade ingenting tills jag flyttade på några glasburkar, på den hylla det bara står burkar, så låg det en plastpåse med en "färsk" kycklingfilé som jag tänkt koka till katterna men uppenbarligen glömt bort.

Fy attan vad det kan lukta illa.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Fridaaaa
2019-02-03 11:34
#7

God middag

Kommit lite snö här men inte mängder.
Allmänt tråkig söndag känns det som.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

akvarium123
2019-02-03 12:25
#8

#6 Tack så mycket!

Usch, sådan där lukt har man känt några gånger.

aggeelin
2019-02-03 21:16
#9

God kväll! Just nu är det plogat och fint ute! Lätt att cykla var det! Tråkigt med kycklingen Maria!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
2019-02-03 21:20
#10

#4 låter som bra broddar! De har varit slut här i butikerna men de kommer snart hem. Det är obehagligt med halka.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Upp till toppen
Annons: