17 Dagens Hälsning

God morgon söndag 3 februari

2019-02-03 06:58 #0 av: MonicaLagerquist

God morgon

I natt har det kommit 15 cm snö till.Fryser

Det blir till att skotta altanerna och växthusen igen.,

Idag ska vi in till sonen i Enköping och fira hans födelsedag.Han har lovat att bjuda på smörgåstårta.Tårta

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2019-02-03 07:33 #1 av: Maria

Godmorgon. Vi har minus en grad och mycket snö ligger kvar.

/Maria

Anmäl
2019-02-03 08:38 #2 av: JMW

Morrn! Här har det kommit massvis med snö. Började igår em och har hållt på över hela natten. Det är alldeles fantastiskt vackert ute nu. 

Anmäl
2019-02-03 08:59 #3 av: akvarium123

Godmorgon! 

Jag har precis blivit sjuk. Så nu har jag 39,2. Inte alls kul... Så nu är jag helt slut.

Idag blir iallafall en lugn dag här hemma. Och jag förbereder mig på att jag antagligen inte blir frisk på några dagarKämpar

Hoppas alla får en fin dagGlad

Anmäl
2019-02-03 09:26 #4 av: Mooniq

Mårning. 

#3 akvarium123 - hoppas det går över snabbt. trist å vara sjuk.

Jag köpte drapå-broddar på Ica igår. lite skeptisk men satte dem på mina stövlar och idag har jag marscherat runt på promenaden. Jag var rädd att stöveln skulle "röra" sig i gummiselen men brodd-selen satt som gjutna på stöveln.  Packad snö/is var en baggis att promenera på. Jag har tittat på Icebug-skor men de är dyra, tror ändå jag ska investera i ett par kängor med ingjutna dubb. 

Här är ett par minusgrader och jag hoppas det slår över på plus och att snön sjunker ihop lite. Känns onödigt mycket av den varan. 

Älta inte problem - skapa lösningar!! FunderarSkrattar

Anmäl
2019-02-03 09:30 #5 av: akvarium123

#4 Tack så mycket!

Anmäl
2019-02-03 09:48 #6 av: Maria

#3 Ja du får krya på dig snabbtSkämtar

Jag har öppnat kylskåpet flera gånger idag och inte märkt något men nu sista gången så luktade det förfärligt helt plötsligt.

Jag letade i grönsakslådan och bland färskvaror men hittade ingenting tills jag flyttade på några glasburkar, på den hylla det bara står burkar, så låg det en plastpåse med en "färsk" kycklingfilé som jag tänkt koka till katterna men uppenbarligen glömt bort.

Fy attan vad det kan lukta illa.

/Maria

Anmäl
2019-02-03 11:34 #7 av: Fridaaaa

God middag

Kommit lite snö här men inte mängder.
Allmänt tråkig söndag känns det som.

Medarbetare: rexkaniner, Support. Hundar

Min blogg Besök gärna! :D

Anmäl
2019-02-03 12:25 #8 av: akvarium123

#6 Tack så mycket!

Usch, sådan där lukt har man känt några gånger. 

Anmäl
2019-02-03 21:16 #9 av: aggeelin

God kväll!
Just nu är det plogat och fint ute! Lätt att cykla var det!

Tråkigt med kycklingen Maria!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.