Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 546 ggr
Maria
2/1/19, 6:15 AM

Godmorgon fredag 1 februari

Godmorgon på er från ett nollgradigt Göteborg.

Äntligen fredag och dessutom så är den långa januarimånaden över.

Hoppas ni får en fin fredag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Farwuq
2/1/19, 6:26 AM
#1

🌺👍

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Mooniq
2/1/19, 6:59 AM
#2

Mårning. nästan nollgradigt här med. Idag ska vi har arbetsplatsträff och jag ska hålla i en kortare utbildning i nytt program - ska bli spännande. Jag är inte helt bekväm med att tala inför grupp men nu är det ju mina kollegor så det ska bli kul.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

aggeelin
2/1/19, 7:52 AM
#3

Godmorgon! Nu snöar det igen!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Soligajag1
2/1/19, 8:04 AM
#4

Gomorron ! 

Här snöar det inte , -2 grader .  Sitter hos syster min just nu , sov över här . Både hon o hennes karl sover , en trapp upp och jag sitter här i köket o tar det "lilla lugna" , ville sätta på kaffet men hittar inga kaffefilter. 😕

Min systers man fixade min laptop, laddaren hade mina kissar bitit på så den är tejpad för tillfället , Sen måste jag köpa en ny. 

Jag gör inget för tillfället , jobbar eller nåt. så jag ska gå tillbaka till skolbänken, jag hoppade av utb. för jag fick ett jobb, slutade på jobbet.  Det ska bli skoj att börja igen. Sedan har ja ett företag som behöver personal, kock/kallskänka . Toppen! 👍

HH 🙂

Maria
2/1/19, 8:54 AM
#5

#4 Lycka till med utbildningen🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Farwuq
2/1/19, 10:27 AM
#6

+2 och snöfritt här.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Annons:
MonicaLagerquist
2/1/19, 10:31 AM
#7

God förmiddag-

Vårt bredband har legat nere under morgonen men efter en felanmälan och fyra timmars väntan fungerar det nu.

Så här dags för 30 år sen var jag på BB och födde vårt femte barn.

Stolt ägare till fem La permer

Maria
2/1/19, 10:41 AM
#8

#7 Blir det 30-års kalas idag då🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

MonicaLagerquist
2/1/19, 10:54 AM
#9

#8 Det blir på söndag.Hans flickvän har åkt iväg med honom på en överrasknings helg på hotell

Stolt ägare till fem La permer

Maria
2/1/19, 10:56 AM
#10

#9 Vad trevligt🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

JMW
2/1/19, 10:58 AM
#11

God förmiddag!

Så har det kommit mer snö. Ca 1 dm till under natten och det fortsätter.  Jag kan känna att det inte gör något. Nu har vi gått in i februari och det går nu åt rätt håll. Januari är över, den månad jag kan vara utan faktiskt.

Maria
2/1/19, 11:21 AM
#12

#11 Håller med.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Soligajag1
2/1/19, 12:17 PM
#13

#5 Tack Maria 🙂 

Kom nyss in , fick skjuts av syrrans kompis, dem skulle träna på Friskis då släppte hon av mig en bit hemifrån. 

-1 grad här nu, , men jisses vad snö det är!!! 🤪 Plumsar överallt !!!

HH 🙂

Annons:
Upp till toppen
Annons: