Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 520 ggr
aggeelin
2019-01-31 07:20

Godmorgon torsdag 31 januari

Godmorgon! Ännu en vinterdag! Ikväll har vi möte i vägföreningen och vi ska vara hos oss. Jag ska göra två pajer har jag tänkt.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Annons:
Maria
2019-01-31 07:25
#1

Godmorgon.

Jag är ledig idag och jag ska inte gå utanför dörren. En massa snö och minus två grader.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

MonicaLagerquist
2019-01-31 07:52
#2

God morgon

Minus tio grader ute.
Katterna infångade och frukostgröten äten.
Nu väntar vi bara på elektrikern.

Stolt ägare till fem La permer

Mooniq
2019-01-31 08:05
#3

Mårning. I Munkedal nästan behagligt - "bara" -4 grader ute. Slömorgon och sen iväg till jobbet kl 11.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Lona
2019-01-31 15:15
#4

Jag ser det snöar, jag ser det snöar… Mår inte alltför bra för tillfället (det känns som att jag sitter här och gnäller hela tiden) och jag måste ta tag i min boendesituation. Men hur lätt är det att hitta en vettig lägenhet/stuga att hyra i Göteborg med kranskommuner?


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Fransu
2019-01-31 15:50
#5

#4 Nej vad jobbigt. Det är inte helt lätt att hitta bostad i Gbg-området. Hur lång tid har du på dig att hitta något?

Kan du kanske annonsera att du vill hyra? Kan vara värt ett försök i alla fall. Kolla även på Blocket, där tror jag det finns bostäder till uthyrning. Vet inte om det ger något, men du kanske kan ringa till olika bostadsbolag och höra sig för. Men oftast har dom väl kösystem.

Hoppas det löser sig!

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Upp till toppen
Annons: