Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 594 ggr
Maria
1/26/19, 6:19 AM

Godmorgon lördag 26 januari

Godmorgon på er från ett Göteborg med minus 6 grader.

Vi ska snart hämta lille barnbarnet som ska vara här tills imorgon,❤️

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
JMW
1/26/19, 6:24 AM
#1

Morrn! Kunde inte somna om så jag tyckte det var lika bra att gå upp. Har tänt i vedspisen och bryggt en kanna kaffe. Lite mysigt att tassa runt här i stillheten.

Maria
1/26/19, 7:21 AM
#2

Åh så mysigt det låter.

Här kan vi inte elda i kaminen ännu för lille barnbarnet är för liten att förstå att han kan bränna sig men den tiden kommer😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

JMW
1/26/19, 7:54 AM
#3

#2 Jo det var faktiskt mysigt så tidigt. Fast att tända i spisen är ett måste då det är vår värmekälla här på nedervåningen. Uppe är det kakelugnen som står för värmen.

Mooniq
1/26/19, 8:03 AM
#4

Mårning. Ute är det 7.5 minus nu kl 08. en kopp kaffe och lite slösurf i datorn. blir en promenad på fm, i övrigt inga måsten i schemat - blir nog en sväng till paps i em.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Fransu
1/26/19, 8:19 AM
#5

God morgon!

-5 och molnigt hos oss.

Inga särskilda planer idag, får se vad vi hittar på. Väntar på att maken ska vakna så vi kan äta frukost till att börja med.

Önskar alla en härlig lördag!

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

MonicaLagerquist
1/26/19, 9:19 AM
#6

God morgon

Tvätten  tvättar sig,mannen är ute med hunden.Själv sitter jag och väntar på lite mer kaffe.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Maria
1/26/19, 12:11 PM
#7

Nu sover lilla sötnosen middag och jag har gjort en chili con carne. Lätt mat när man är upptagen med annat😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

aggeelin
1/26/19, 2:40 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

God eftermiddag! Jag är på väg till Tällberg! Ska på spa med goda vänner! Än så länge sitter jag på tåget. Snart framme. Hoppas på god mat och fint spa.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

MonicaLagerquist
1/26/19, 6:46 PM
#9

#8     Det låter ljuvligt.

Stolt ägare till fem La permer

Maria
1/26/19, 9:16 PM
#10

#8 Så trevligt. I Tällberg har jag varit flera gånger men det är många år sedan sist. Brukade bo på Tällbergsgården.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: