Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 617 ggr
MonicaLagerquist
1/22/19, 7:29 AM

God morgon Tisdag 22 januari

God morgon

2019 blir året då jag gör saker som jag aldrig trodde at jag skulle göra. I maj reser vi utomlands och idag ska jag låta Kråkan få ett kastrationschipps.

Vi ska straxt åka in til veterinären och som tur är det bara fem minus idag.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Mooniq
1/22/19, 7:40 AM
#1

Mårning. Idag är det en ledig tisdag och inga måsten på agendan. Ska nog besöka en kompis som är sjukskriven för inflammerad axel och så gå en sväng, inte speciellt kalllt här nu, -2 kl 7.30 i Munkedal

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Maria
1/22/19, 8:06 AM
#2

Godmorgon på er.

#1 Vad är ett kastrationschipps för något?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

aggeelin
1/22/19, 8:13 AM
#3

Godmorgon! Ny dag i ishelvetet. Igår jobbade jag hemifrån så jag slapp gå ut i eländet men idag måste jag till jobbet. #2 jag undrar detsamma men har en gissning.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
1/22/19, 8:23 AM
#4

#3 Oj då. Hoppas att de hinner salta eller sanda idag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

MonicaLagerquist
1/22/19, 8:33 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Det är en kemisk kastration som sitter i 6-24 månader. Jag kommer ju att ha Plopp fertil om ett tag och Kråkan är ju hans mamma. På det här viset kan jag ha båda tillsammans utan att det sker en parning. Planen är att para Kråkan om något år.

Stolt ägare till fem La permer

Maria
1/22/19, 8:35 AM
#6

#5 Jaha. Hade ingen aning om att man kunde göra så🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
JMW
1/22/19, 9:06 AM
#7

Morrn! Ett tunt snötäcke har vi fått. Inte mer än att jag kan sopa undan med piassavakvasten. Just nu -2, helt okej.

Kemisk kastration finns även för hund.

akvarium123
1/22/19, 6:35 PM
#8

God kväll! Idag var en mycket gladare morgon och i allmänhet en bra dag🙂

Ska försöka få till en grym vecka nu med massvis med positivitet! Behövs denna veckan känner jag. Men redan idag känns allt mycket bättre👋 Så får hoppas på en bra vecka!

Upp till toppen
Annons: