Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 381 ggr
MonicaLagerquist
2019-01-21 07:29

God morgon Måndag 21 januari

God morgon

Minus 17 grader. Jag ska straxt ner till VC och ta nya blodprover.

Sov spå skönt när klockan ringde men det var bara att kliva upp

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Mooniq
2019-01-21 07:40
#1

Mårning. Här är bara 1.7 minus ute nu och idag ska det snö/regna - så det kan bli en spännande dag och som tur är så ska jag vara på hemmaplan o jobba så bara 1200 meter till jobbet.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

aggeelin
2019-01-21 08:49
#2

Godmorgon! Här snöar det utanpå allt det hala. Gillar inte detta hala ishelvete!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

MonicaLagerquist
2019-01-21 08:58
#3

Lång lång kö för provtagning idag. Här blir vi nog sittande en timme.

Stolt ägare till fem La permer

JMW
2019-01-21 11:08
#4

God förmiddag!

Inte så kallt nu, -3,3 men det var kallt igår kväll. Det märks ju när jag kommer upp på morgonen. Lite småkyligt på nedervåningen. Nu är det full fart i vedspisen och det är behagligt igen.

Jobbigt med ishalka. Inget sånt här då all snö som var smälte bort i helgen. Nu bara ett tunt snötäcke. Alldeles lagom.

akvarium123
2019-01-21 17:28
#5

Idag var en jobbig morgon. Hela dagen kändes upp och ner. Hade ingen lust för varken skola eller att gå upp när larmet ringde utan ville bara ligga kvar i sängen och sova vidare. Som tur är så hade jag en kanon lärare i 6;an som sa en mening som gjorde denna dagen mycket bättre. "Åttan kommer vara ett jobbigt år för er men tänk på att aldrig ge upp och försök så mycket det går även de jobbigaste dagarna" Den meningen har gjort så att när man väl har den där jobbiga dagen så tänker jag alltid på den meningen och tänker att idag behöver jag inte anstränga mig på topp men bara jag är där och gör så gott jag kan för den stunden. 

Så då gick jag upp och fick väl även förhandla med mig själv lite😃 Fick intyga mig själv att när jag slutar högstadiet då ska jag göra något extra kul. Undra vad det ska bli🤔 Det har jag inte bestämt. 

Så det blev tillsist en helt okej dag med lagom krav på mig själv. Ibland så behöver man det och då får man bara jobba lite extra någon annan dag!

Upp till toppen
Annons: