Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 527 ggr
Maria
2019-01-20 06:55

Godmorgon söndag 20 januari

Godmorgon på er från ett nollgradigt Göteborg.

Hoppas ni får en fin söndag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Mooniq
2019-01-20 07:34
#1

Mårning. En lugn start och sen iväg till jobbet kl 9. kl 07,30 är det -7.2 hos mig i Munkedal. Skönt att ha motorvärmare på bilen -  gäller bara att komma ihåg att koppla sladden 🙂 Om jag ska upp riktigt tidigt så har jag en utomhustimer som jag ställer - känns riktigt lyxigt. Saknar garage vintertid men trivs otroligt fint i stugan jag hyr.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

MonicaLagerquist
2019-01-20 08:48
#2

God morgon

Nu börjar jag på allvar längta tills vi ska åka till Thailand. Igår betalade jag in resten  av pengarna för resan.

Men än så länge får vil väl stå ut med kylan och snön.

Fortfarande ont i ögat så vi fär se om det blir sjukhuset imorgon.

Stolt ägare till fem La permer

aggeelin
2019-01-20 10:32
#3

Godmorgon! Här skiner solen på islandet därute. Vi är bjudna till sonen på middag, det ska bli trevligt. Jag slipper laga mat och kan sysselsätta mig med att snygga till här hemma innan vi åker. Förstår inte varför vi är så bra på att röra till det hemma.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
2019-01-20 11:14
#4

#3 Låter trevligt.

Här kommer en till eller snarare två för både jag och min man är väldigt bra på att röra till saker och ting hemma.😃

Vårt största "bekymmer" är köksön som lyckat bli full av allt möjligt ganska snabbt.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

aggeelin
2019-01-20 21:17
#5

#4 Det blev köttgryta hos sonen. Ja tänk att det är så lätt att röra till det hemma . Saker överallt, suck.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Upp till toppen
Annons: