Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 650 ggr
Maria
2019-01-19 06:53

Godmorgon lördag 19 januari

Godmorgon på er. 

Hoppas ni får en fin lördag. Vi ska iväg en snabbis till sonen och hans lilla familj. Sedan ska vi veckohandla.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Mooniq
2019-01-19 07:23
#1

Mårning. Börjar med en slö stund framför tvn med en kopp k affe och vid 9 kommer en kompis hit och sen blir det promenad. Just nu har jag -6.5 ute men det skulle bli snällgrader idag enligt vädergudarna. Sen kl 13 är det dags att åka till jobbet och vinka tåg. 🙂

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Maria
2019-01-19 08:26
#2

#1 Jag tycker du är beundransvärd som håller på med dina promenader🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Mooniq
2019-01-19 08:54
#3

#2 Maria

Inte alls, nu finns det hopp, ljuset är på väg tillbaka och fina dagar så är det en längtan att gå ut. Vissa dagar pinnar jag på utav sjutton, andra dagar är det motigt att gå ut och jag segar mig runt. Jag har förr haft hästar, cyklat och alltid älskat mina promenader - det är ett sätt att mentalt meditera eller låta tankarna flöda, olika olika dagar. Jag bytte mobil för några veckor sen och den nya kameran är.. wow - och det är sååå himla roligt att stanna upp ibland och ta kort. 

Jag har min övervikt att slåss mot och kan inte kroppen tänka sig att krympa så får jag väl jobba på bättre kondition och stärka hjärta och lungor - så tänker jag 🙂

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Maria
2019-01-19 08:55
#4

#3 Jag hade nog aldrig klarat av det tror jag. Jag är alldeles för lat😃

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

MonicaLagerquist
2019-01-19 09:40
#5

God morgon
Efter att i princip blundat och droppat ögonen varje timme igår så känns mitt se öga lite bättre. Ibland har det sina fördelar med att sova dåligt jag har droppat en massa gånger i natt med. Hoppas att slippa åka till sjukhuset idag.

Stolt ägare till fem La permer

Maria
2019-01-19 11:13
#6

#5 Hoppas verkligen det blir bättre.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
aggeelin
2019-01-19 11:36
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Godmorgon! Just nu avskyr jag vintern! Det är halt överallt! Vår gård är isig och för att sanda allt krävs massor av sand. Cykelbanorna är knöliga och förfärliga. Just nu känns utemiljön farlig och jag känner mig lite instängd. Prognosen är kallt i minst 14 dagar. Suck. Backen hit ner är snorhal.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
2019-01-19 13:54
#8

#7 Oj det ser verkligen halt ut.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

flocken
2019-01-19 14:09
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#9

Jag tog barnen på skridskoåkning på fm. Många skratt fint väder

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

aggeelin
2019-01-19 16:58
#10

#8 usch ja! Avskyr detta!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
2019-01-19 21:56
#11

#9 Härlig vinterbild. 🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: