Annons:
Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 771 ggr
Maria
1/15/19, 11:02 AM

Underkläder

Blev inspirerad av en annan tråd där ämnet stringtrosor avhandlades😉

Vad gillar ni för underkläder? Då tänker jag mest på trosor/kalsonger/BH osv.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
[Hayabusa]
1/15/19, 11:09 AM
#1

Gäller frågan även män?

Fransu
1/15/19, 11:53 AM
#2

Det måste vara bekvämt. Dom bästa underkläderna är dom man inte ens tänker på att man har på sig enligt mig. Hemskt med trosor som letar sig in mellan skinkorna eller bh:ar som skaver. Bh:ar i spets funkar inte på mig eftersom jag får klåda av spetstyg av någon anledning. Det kan vara spets på bh:n så länge den inte är i direktkontakt med huden. Bröstvårtorna kan även skava mot spetstyg. Inte skönt!

Så bekväma underkläder är ett måste. 🙂

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Maria
1/15/19, 12:41 PM
#3

#1 Såklart🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

MonicaLagerquist
1/15/19, 3:06 PM
#4

Trosor i bekväm storlek bomull eller bambu.

Stolt ägare till fem La permer

citytjejen
1/15/19, 4:49 PM
#5

Använder nästan uteslutande en trosmodell som heter Brazilian och finns bl.a på Lindex. De sitter bra och känns knappt och syns inte heller genom tajta byxor.  Bh:ar använder jag lite olika modeller beroende på vad jag har för tröja, blus eller så.

/Christina

Tarotstollan
1/15/19, 10:52 PM
#6

Mjukt, varmt och bekvämt. Har hittills inte hittat någon bh som är det.
Går helst utan, har bara på mig den när jag måste.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
kamera0710
1/17/19, 12:06 PM
#7

Kör oftast med ullkalsonger, så mycket bättre än bomull som suger åt sig fukt när man svettas.

Fransu
1/17/19, 12:07 PM
#8

#7 Ull är ett fantastiskt material.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Scorpio97
1/18/19, 12:33 AM
#9

Trosor köper jag helst i ren bomull, utan spets och liknande. Oftast boxer eller hipster. På BHn går det bra med spets så länge det inte är mot huden. Viktigt med brett ryggband (3+ hyskor), brett fram samt breda axelband som går att reglera ordentligt. Med bygel. Modell beror på situation. Tränings- och bygelfria BHar är nog dom enda underkläder jag testat och tyckt var direkt obekväma.


//Jessie

flocken
1/18/19, 5:19 AM
#10

Hipster i bomull. Jag har krav att de ska vara tillräckligt höga så de täcker mina snitt. Men har även andra material och modeller. Bh. Har jg vissa krav på modeller

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Maria
1/18/19, 9:40 AM
#11

Jag använder numera enbart bomullstrosor. Gärna modell rymlig och bekväm😉

Jag äger två BH. En svart och en vit som jag varierar med och bara har på mig på jobbet och när jag ska träffa "folk".

De är båda lite dyrare modeller som jag köpt i en affär där de hjälpte mig att mäta så att de blev bekväma och bra.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[Hayabusa]
1/18/19, 9:46 AM
#12

Boxermodell, typ tajt inte "sladdriga" likt shorts. Bomull eller bambu, de senare är sköna men inte särskilt slitstarka. Svart, grå, mörkblå kulör. Mönster funkar också, men diskret och smakfullt.  Resteröd gör bra kalsonger 👍

 https://resterods.com/se/underwear/bambu-3pack-7934-49-03

Maria
1/18/19, 9:49 AM
#13

#12 Sådana modeller gillar min man också.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
[Hayabusa]
1/18/19, 9:55 AM
#14

#13 Klart bäst, funkar alltid som present "till mannen som har allt" också 😉 Inte så att jag ger bort kalsonger i present, men om någon frågar mig vad jag önskar mig. Då funkar det alltid.

[Ssoklubb]
1/21/19, 8:50 PM
#15

Använder string xD

Upp till toppen
Annons: