Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 420 ggr
Maria
1/13/19, 7:10 AM

Godmorgon söndag 13 januari

Godmorgon från ett regnigt Göteborg. Det bara vräker ber. Det är nästan nollgradigt så man får nog passa sig för halka ute gissar jag.

Ha en fin söndag alla.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Tarotstollan
1/13/19, 7:51 AM
#1

Här är det - 2, 3 och det snöar. Jag hoppas på att det smälter bort tills jag skall ut senare under e. m.
Men nu skall jag gå och sussa kudden!😴😴

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Mooniq
1/13/19, 7:58 AM
#2

Mårning, inget regn än i Munkedal men gissar att det närmar sig. Vädergudarna pratar om regn/snö och blåst så idag blir det nog soffhäng o filmtajm på Netflix.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

MonicaLagerquist
1/13/19, 9:09 AM
#3

God morgon

Mannen jagar älg och jag tvättar sängkläder.

Gårdagens kattungebesök  gick bra. Förhoppningsvis hör de av sig idag och har beslutat sig för vilken kattunge de vill ha. Jag har som regel att man måste åka hem och sova på saken efter ett besök här.

Stolt ägare till fem La permer

Mooniq
1/13/19, 11:55 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 5
Förhandsgranskning av bild 2 av 5
Förhandsgranskning av bild 3 av 5
Förhandsgranskning av bild 4 av 5
Förhandsgranskning av bild 5 av 5
#4

Fick ett bakryck och gjorde fröbrd - jättegott bröd tycker jag. Inget spannmål utan man mal frön/nötter och gör en rätt så lös smed som man breder ut på smörpapper, minimalt jobb och jättegott resultat. När jag väl gör detta så brukar jag göra 5-6 plåtar, sen är frysens brödfack fyllt. Bäst är att ha brödskivorna i frysen och bara tina de man ska äta, annars klarar de sig i kylen 1-2 dagar. 

Bästa pålägget är Bregott Havssalt. 😃

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Maria
1/13/19, 12:41 PM
#5

#4 Åh det lät ju gott🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

akvarium123
1/13/19, 12:45 PM
#6

#4 Ser gott ut! Är det nyttigt? Och ifall det är det så undrar jag ifall det är knäckebröd eller är det så att man kan ha det som frukostbröd? Vi i familjen har nämligen som mål att börja äta hälsosammare. Så tänkte ifall man kunde få låna receptet och baka eget🙂

Annons:
Mooniq
1/13/19, 1:20 PM
#7

#6 akvarium123 - ja det är supernyttigt. och det håller mättnadskänslan länge så 1 - 2 smörgåsar håller mig mätt i många timmar. Det är lätt att baka så testa.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Mooniq
1/13/19, 1:31 PM
#8

#6 akvarium123 . det är ett mjukt bröd. frön och nötter innehåller nyttiga fetter och en mängd olika mineraler.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

akvarium123
1/13/19, 3:40 PM
#9

#7,8 Åh perfekt! Det ska jag testa🙂

MonicaLagerquist
1/13/19, 9:14 PM
#10

Familjen som var här och tittade på kattungarna igår kunde inte välja så både Zoo och Kick flyttar till dem på fredag.

Stolt ägare till fem La permer

Tarotstollan
1/13/19, 9:30 PM
#11

#10. Vad kul, då har de varandra hela livet!👍

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

aggeelin
1/13/19, 9:49 PM
#12

Godkväll Ja fy så halkigt ute! Jag halkade utanför tvättstugan och slog i rumpan och huvudet . Aj aj aj.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
1/14/19, 6:18 AM
#13

#10 Så roligt.

#12 Aj då. Hoppas att du repar dig snart.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Upp till toppen
Annons: