17 Dagens Hälsning

Godmorgon lördag 12 januari

2019-01-12 08:09 #0 av: Maria

Godmorgon på er från ett nollgradigt Göteborg.

Har inga större planer idag mer än att veckohandla.

Hoppas ni får en bra lördag.Ler

/Maria

Anmäl
2019-01-12 08:30 #1 av: Soligajag1

Godmorgon ! 

Lördag idag , , dagarna rullar på . Jag har blivit bjuden på mat hos en kompis och hans mamma . Det ska bli så skoj . Äntligen får jag se hennes vackra katter , birma är dem. med vackra blå ögon. 

Fint väder verkar det bli med sol Sol idag , så vi tar en promenad dit.  

Ha en trevlig Lördag alla ! Kram Blomma

HH Glad 

Anmäl
2019-01-12 08:36 #2 av: MonicaLagerquist

God morgon

Idag kommer det en familj som ska titta på Zoo och Kick. Vi får väl se om de kan bestämma sig och om det känns bra.

Ska väl städa lite och baka en kaka så att jag kan bjuda på lite kaffe och en kaka.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2019-01-12 08:36 #3 av: Mooniq

Mårning. En lat lördag utan måsten, ute är det -6 och vägarna är frostiga o hala, gick ut o kollade förut och idag blir det nog ingen halka-omkring-promenad. jag får attackera min crosstrainer istället. Lite arbetsuppgifter ska färdigställas men jag har helgen på mig. 

Ha en skön lördag allesammansGlad

Älta inte problem - skapa lösningar!! FunderarSkrattar

Anmäl
2019-01-12 10:31 #4 av: worst

Goooood morgon alla!

Solen skiner och det är runt nollan, en härlig start på dagen!

I kväll ska jag gå till ett par kompisar och ha mustprovning, helt i blindo! Vi ska prova sex olika sorter och sätta betyg... Sedan blir jag bjuden på middag och efter det ska jag lära dom att spela "Kasta gris"! Ett mycket roligt spel!

Anmäl
2019-01-12 11:00 #5 av: aggeelin

Godmorgon!
Vi tog sovmorgon idag, det behövde vi. Nu ska jag göra en mandeltårta. Sonen fyller år idag och vi ska bjuda på middag. Kyckling med parmesan i såsen och så dajmtårta med mandelbotten.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Anmäl
2019-01-12 11:47 #6 av: Soligajag1

#5  Skönt med sovmorgon ibland.

Den tårtan  får du gärna ta en bild på o lägga ut, recept tack , sen!! 

Hoppas ni får ett fint födelsedags firande !! 

Kram GladBlomma

HH Glad 

Anmäl
2019-01-13 21:50 #7 av: aggeelin

Dagens tårta. Inte så stilig men god!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.