Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 374 ggr
Maria
2019-01-10 06:50

Godmorgon torsdag 10 januari

Godmorgon på er.

Vi har 5,5 minus ute. Brrrr. Jag ska iväg till vårdcentralen en sväng för mina svullna ben och händer.

Vår gamla husläkare har stängt sedan snart två år och jag är tydligen listad på detta ställe. Det är väl på tiden att jag skriver in mig där😃

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
aggeelin
2019-01-10 07:26
#1

Godmorgon! Här är det 7.5 grader minus idag, får klä på mig ordentligt. När jag kommer till jobbet ska jag byta om för idag ska vi vara i gympasalen som vi är två gånger om året. Lycka till med inskrivningen Maria!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
2019-01-10 07:33
#2

#1 Tack😃

Jag har ju förmånen att få tag på min neurolog jämt då han har telefontid för "sina" patienter varje dag vilket känns fantastiskt i dagens läge.

Nu är ju detta inte hans "problem" så då får jag väl ta mig iväg på egen hand haha.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

MonicaLagerquist
2019-01-10 09:10
#3

god morgon

Minus sju grader ute. 🥶

Vi borde packa släpkärran och åka till återbruket men jag har ingen lust

Fick ett samtal från min läkare häromkvällen.Alla mina prover ser bra ut nu. Så nu ska jag trappa ner medicinen under en sex veckors period och hoppas att jag inte blir dålig igen. Man vet inte varför jag blev sjuk och vad för sjukdom jag hade.

Stolt ägare till fem La permer

Maria
2019-01-10 10:55
#4

#3 Då får vi hålla tummarna.

Jag hade högt blodtryck så jag ska dit igen nästa vecka för att kolla. Jag äter ju ändå två blodtrycksmediciner.

Jag fick vätskedrivande så får vi se om min svullnad går ner.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: