Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 459 ggr
Maria
1/7/19, 6:16 AM

Godmorgon måndag 7 januari

Godmorgon på er.

Idag börjar jag jobba efter en lång julledighet. Jag har varit rejält förkyld så ledigheten har varit välbehövlig. Det har också varit skönt att ha varit ledig då vi har förlorat Moritz så det känns ändå som om att det har blivit bra.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
MonicaLagerquist
1/7/19, 7:21 AM
#1

God morgon

Vaknade av ställd väckarklocka i morse. Det händer inte så ofta.Ska vara nere på VC vid åtta för nya blodprov.

Mörkt och någon plusgrad ute.

Stolt ägare till fem La permer

aggeelin
1/7/19, 7:32 AM
#2

Godmorgon! Några plus ute här också. Snart på väg till jobbet. Tråkigt med Mozart Maria, det tar tid att komma i vardagslunk igen sen.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Mooniq
1/7/19, 7:49 AM
#3

Mårning, slömorgon innan det är dags att åka till jobbet kl 12. Lite stök o bök hemma och en promenad hinner jag innan jobbet.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Fransu
1/7/19, 12:02 PM
#4

God förmiddag!

Ja, då var vardagen igång igen. Jobbat första dagen sedan 20 december. Sov dåligt i natt på grund av magont. Har haft ont i magen nu i några dagar från och till. Ibs som bråkar. Så jag känner mig ganska trött. Funderar på att ta en lur efter jag varit på promenad med pudeln.

Hoppas alla har en fin måndag.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Upp till toppen
Annons: