Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 327 ggr
Maria
2019-01-05 06:26

Godmorgon lördag 5 januari

Godmorgon på er från ett Göteborg med plusgrader.

Idag kommer sonen och hans lilla familj. Det ska bli trevligt.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
MonicaLagerquist
2019-01-05 08:14
#1

God morgon

Nu börjar jag bli riktigt less på att vara sjuk. Imorgon är det tre veckor sen jag insjuknade och fortfarande vet ingen vad det är för fel på mig.

Nåväl det ger väl med sig eller inte.

Inga direkata planer för dagen.Det är snorhalt ute. Jag orkar inte gå med hunden men mannen har fullt upp med att hitta platser att gå ppå där det inte är is.

Stolt ägare till fem La permer

Fransu
2019-01-05 08:40
#2

God morgon

Igår kväll fick jag besked om att en av mina farbröder dött helt oväntat igår. Pappas näst yngsta bror. Den yngsta dog helt oväntat sommaren 2017. 😕

#1 Nu vet jag inte exakt vad du har för symptom. Men har dom kollat dig för borrelia? Kan ge massa konstiga symptom och om jag inte minns fel så hade du fästingar i somras. Hur som helst hoppas jag du blir frisk snart.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

MonicaLagerquist
2019-01-05 10:16
#3

#2 Jag har bett om att borrelia prov ska tas men de vill inte det.Däremot tas en massa andra prover som känns helt ovidkommande.Typ helapti A B C och HIV test.Jag har ett stadigt förhållande sen 40 år tillbaka och har inte varit utsatt för hepatit smitta vad jag vet,Hepatit C är sånt som narkomaner får av att dela

 sprutor med varandra.

Jag började för tre veckor sen med ledssmärtor som övergick till prickar över hela kroppen troligen en reaktion på Ipren tabletter. Sen dess har ledsmärtan och prickarna försvunnit.Nu är jag "bara" trött måste sova ett par gånger per dag för att orka vara uppe.

från början hade jag hög sänka den är nu normal. Det enda som blodproverna visar är höga levervärden.

la

Stolt ägare till fem La permer

aggeelin
2019-01-05 10:42
#4

Godmorgon! Önskar alla en så bra dag som möjligt!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Soligajag1
2019-01-06 09:31
#5

#3 Ojojojoj, , jobbigt för dig!!! 

Konstigt att dem inte kan hitta vad det är?? 

Hoppas du har sovit gott . 

Ha en fin Söndag!! Kram 🙂

HH 🙂

Maria
2019-01-06 10:39
#6

Mycket märkligt att de inte vill ta ett borreliaprov. Vad har det för svar på det?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
MonicaLagerquist
2019-01-06 10:40
#7

#6 De tycker att det har gått för lång tid sen jag blev biten senast.

Stolt ägare till fem La permer

Maria
2019-01-06 10:46
#8

Mycket märkligt måste jag säga.

Jag fick 2005 konstiga besvär och till slut bara kräktes jag och kunde inte behålla mat eller vätska. Åkte in och det var väldigt akut. Jag hade fått neuroborrelios med hjärnhinneinflammation.

Jag fick inte ens äta de första dagarna utan fick all näring intravenöst.

Jag hade ingen aning om att jag ens blivit biten av en fästing så du kan ju faktiskt ha blivit biten senare utan att du upptäckt det.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

MonicaLagerquist
2019-01-06 10:53
#9

#8

Jag vet ju att jag blivit biten tre fyra gånger i sommras.Min plan är att trycka på att jag vill ha ett borreliatest gjort nu.

Stolt ägare till fem La permer

Maria
2019-01-06 11:07
#10

#9 Ja det är ju ett enkelt blodprov bara.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: