Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 415 ggr
MonicaLagerquist
2018-12-31 07:49

God morgon måndag 31 december

God morgon

Idag firar jag och manen 40 år som ett par.Tänk vad tiden går.

Ska försöka sova en stund på dagen så kanske jag orkar med att fira lite ikväll.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Maria
2018-12-31 07:56
#1

#0 Stort grattis till er❤️ 40 år är lång tid och jag håller med om att tiden går fort. Hoppas att ni orkar fira ikväll.

Min man och jag har varit tillsammans 39 år nu 2019😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Soligajag1
2018-12-31 08:23
#2

God Morgon denna årets sista dag! 🙂 2018 .

#0, #1 , , Ni är fantastiska bägge två som varit tillsammans , gifta ihop i 40 respektive 39 år!!! Stort Grattis till er båda , Maria och Monica. 🎈✨ 

#0 Ska ni fira något speciellt ? Tex att gå ut och äta eller göra nåt extra gott hemma ?  Firar ni Nyår på nåt annorlunda sätt ? 

Denna Nyår ska jag träffa 2 av mina vänner där jag bodde förut . Jag ska laga efterrätt , Vaniljpannacotta med hallon.  Sedan ska  vi laga mat tillsammans , Potatisgratäng med fläskfilé o sås till, sallad.  

Det ska bli så skoj!!! 🙂😂 Vi kommer väl o babbla hela  kvällen o natta , , ni vet hur tjejer kan va 😃 Sedan sover jag kvar hos en kompis , men sen måste  jag åka hem på morgon kvisten  till kissarna . En granne kommer ikväll o ser till dem och "nattar" dem ! 🐱😴

Tänk va mycket kul man kan göra nuförtiden via nätet , helt gratis!! 👍

HH 🙂

Mooniq
2018-12-31 08:42
#3

Mårning. Igår blev jag bjuden till vänner på en härlig middag - de jobbar båda idag och det gör även jag - så vi firade lite nyår redan igår kväll. 

#0 - grattis till er, fantastiskt med 40 år tillsammans

Ha en härlig nyår allesammans

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

MonicaLagerquist
2018-12-31 08:43
#4

#2 Vi kommer att fira som en vanlig nyårsafton.Något gott att äta min man tar ett glas rött till planksteken själv tar jag ett glas kolsyrat isvatten.

Vi brukar dricka skumpa vid tolvslaget.I år vet jag inte om min man kommer att öppna en flaska själv.

Det känns konstigt. Vart tog de här 40 åren vägen.

Stolt ägare till fem La permer

Maria
2018-12-31 10:33
#5

Vi har tre katter sittandes nedanför spisen nu då jag kokar två stora torskryggar. Katterna får ju också få nåt gott på Nyårsafton😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Tarotstollan
2018-12-31 10:42
#6

Jag fuskade lite i går kväll och gav mina pälsklingar räkor, antar att de får en stor hög i kväll också!😉
Jag köpte en påse med djupfrysta till dem och eftersom jag inte äter räkor är hela påsen som kostade 70 Kr till dem!😮 
Det kan de väl vara värda!🐱🐱❤️

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Maria
2018-12-31 10:43
#7

#6 Så gott.❤️

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: