Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 334 ggr
Maria
2018-12-30 07:31

Godmorgon söndag 30 december

Godmorgon på er. Vi har några plusgrader och det är ju årets näst sista dag.  Har ni några särskilda planer?

Jag ska nog hålla mej inne för jag är fortfarande brakförkyld.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Lussan20
2018-12-30 07:35
#1

Samma här!

Brakförkyld och huvudvärk. Inget inplanerat alls. Inte ens god mat.

Kanske sover kl 24. Men jag önskar alla gott slut och Gott Nytt!  Mvh/WL🌺

Mooniq
2018-12-30 07:45
#2

Mårning. Inga planer för dagen. Tror den värsta frosthalkan sen igår är borta så jag ska gå en liten sväng när det ljusnat. I morgon är semestern över och jag börjar jobba igen, känns helt ok. Nu rullar ju moder jord i rätt riktning i rymden - så jag väntar på att dagarna ska bli längre 😃

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

MonicaLagerquist
2018-12-30 07:52
#3

God morgon

Mannen ska jaga idag så jag och hunden får klara oss själva idag.Första gången sen jag blev sjuk som jag ska ut med hunden.Vi får väl se hur det går.Tur att vi har nära till skohgen så att Vic kan få springa av sig.

Minus tre grader och glashalt.

Stolt ägare till fem La permer

JMW
2018-12-30 09:36
#4

Morrn! Inga planer alls för den här dagen. Kanske jag går in i arbetsrummet och jobbar lite. Det har kommit ett tunt snötäcke någon gång under natten. Lite onödigt kan jag ju tycka. 1 grad ute så ingen superkyla precis.

Mooniq
2018-12-30 10:05
#5

Nope, serru. Idag var grusvägen helt igenisad - det blir att åka till köpcentrum o kolla gåskor med isdubbar istället. Tjilevipp..

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Maria
2018-12-30 10:07
#6

Min man har åkt iväg till loppis nu. Jag orkar inte idag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Lussan20
2018-12-30 11:02
#7

Min make ska åka och köpa hundmat. Lite godis till kvällen. Det har blivit för mycket av den saken över jul och samvetet gnager. Det får bli nya tag efter nyår. Men svårt att dra ner på sockret igen, ändå jag min slarvmaja som ligger på 7 i socker. Dumt så det förslår…Mvh/WL🌺

aggeelin
2018-12-30 11:09
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Godmorgon! Vi har ätit god mellandagsfrukost- många små sillsmörgåsar blev det!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
2018-12-30 11:11
#9

Planen är nu att röja upp i köket och i tvättstugan. Dags att sätta fart, vi har stökat till igen. Jag ska lägga lammfile i marinad, vi ska ha en dagen- före- nyår- supé i all enkelhet.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

MonicaLagerquist
2018-12-30 19:23
#10

Gå ut med hunden.Baka matbröd och laga älggryta bklev tydligen för mycket för mig.Jag var tvungen att gå och lägga mig och sova en timme.😢

Det blir till att planera morgondagen ordentligt så att jag inte somnar vid åtta tiden.

Stolt ägare till fem La permer

Upp till toppen
Annons: