17 Dagens Hälsning

Godmorgon söndag 30 december

2018-12-30 07:31 #0 av: Maria

Godmorgon på er. Vi har några plusgrader och det är ju årets näst sista dag.  Har ni några särskilda planer?

Jag ska nog hålla mej inne för jag är fortfarande brakförkyld.

/Maria

Anmäl
2018-12-30 07:35 #1 av: Wonnalesan

Samma här!

Brakförkyld och huvudvärk. Inget inplanerat alls. Inte ens god mat.

Kanske sover kl 24. Men jag önskar alla gott slut och Gott Nytt!  Mvh/WLBlomma

Anmäl
2018-12-30 07:45 #2 av: Mooniq

Mårning. Inga planer för dagen. Tror den värsta frosthalkan sen igår är borta så jag ska gå en liten sväng när det ljusnat. I morgon är semestern över och jag börjar jobba igen, känns helt ok. Nu rullar ju moder jord i rätt riktning i rymden - så jag väntar på att dagarna ska bli längre Skrattar

Älta inte problem - skapa lösningar!! FunderarSkrattar

Anmäl
2018-12-30 07:52 #3 av: MonicaLagerquist

God morgon

Mannen ska jaga idag så jag och hunden får klara oss själva idag.Första gången sen jag blev sjuk som jag ska ut med hunden.Vi får väl se hur det går.Tur att vi har nära till skohgen så att Vic kan få springa av sig.

Minus tre grader och glashalt.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2018-12-30 09:36 #4 av: JMW

Morrn! Inga planer alls för den här dagen. Kanske jag går in i arbetsrummet och jobbar lite. Det har kommit ett tunt snötäcke någon gång under natten. Lite onödigt kan jag ju tycka. 1 grad ute så ingen superkyla precis.

Anmäl
2018-12-30 10:05 #5 av: Mooniq

Nope, serru. Idag var grusvägen helt igenisad - det blir att åka till köpcentrum o kolla gåskor med isdubbar istället. Tjilevipp.. 

Älta inte problem - skapa lösningar!! FunderarSkrattar

Anmäl
2018-12-30 10:07 #6 av: Maria

Min man har åkt iväg till loppis nu. Jag orkar inte idag.

/Maria

Anmäl
2018-12-30 11:02 #7 av: Wonnalesan

Min make ska åka och köpa hundmat. Lite godis till kvällen. Det har blivit för mycket av den saken över jul och samvetet gnager. Det får bli nya tag efter nyår. Men svårt att dra ner på sockret igen, ändå jag min slarvmaja som ligger på 7 i socker. Dumt så det förslår...Mvh/WLBlomma

Anmäl
2018-12-30 11:09 #8 av: aggeelin

Godmorgon!
Vi har ätit god mellandagsfrukost- många små sillsmörgåsar blev det!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Anmäl
2018-12-30 11:11 #9 av: aggeelin

Planen är nu att röja upp i köket och i tvättstugan. Dags att sätta fart, vi har stökat till igen. Jag ska lägga lammfile i marinad, vi ska ha en dagen- före- nyår- supé i all enkelhet.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.