Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 486 ggr
Maria
2018-12-29 06:26

Godmorgon lördag 29 december

Godmorgon på er. Idag har vi 6 plusgrader i Göteborg.

Jag har sovit som en kratta för jag är så förkyld. Det var inte så länge sedan jag var förkyld så det känns nästan som att det bara börjar om.

Ha en skön lördag alla🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
MonicaLagerquist
2018-12-29 09:04
#1

God morgon

Igår ringde läkaren om mina provsvar. Sänkan är normal och RA proverna negativa. Nya prover ska tas vecka 2.

Mår mycket bättre men fortfarande trött. Men klarar av dagarna utan att sova en sväng mitt på dagen.

Inga speciella planer för dagen.Ska försöka att ta det lugnt och vila och koma igen.

Krya på dig Maria.

Stolt ägare till fem La permer

Maria
2018-12-29 09:27
#2

#1 Du får krya på dig själv. Hoppas att de kommer på orsaken.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Soligajag1
2018-12-29 09:35
#3

Gomorron 😀 Jag mår bättre , lite huvudvärk , Alla är visst sjuka / förkylda nu . Jag hittade 2 böcker igår , David Baldacci/ Jakten på Amos Decker , Dödsdömd -Melvin Mars , Då har jag o göra! Toppen ! Krya på er , 😀🌺 Maria o Monica !

HH 🙂

MonicaLagerquist
2018-12-29 09:37
#4

#3 Tack

Stolt ägare till fem La permer

Soligajag1
2018-12-29 09:37
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Dessa 2 Böcker är det , Läser ni mycket ? Orkar ni läsa när ni är sjuka ? Tycker ni mer om manliga författare än kvinnliga ? Jag blev ’såld’ direkt av denna !! Så bra ! Ska titta på manliga mer i fortsättningen . 😀

HH 🙂

MonicaLagerquist
2018-12-29 09:49
#6

#5 Jag läser/lyssnar på massor av bäver runt 30-40 i månaden.

De där två ska jag ladda hem och lyssna på så snart jag har tomt i listan på hemladdade böcker.Har Legimus från biblioteket så jag kan ladda hem så mycket mp3 böcker jag bara vill.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Soligajag1
2018-12-29 10:10
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

#6 Så bra ! Jag har provat att lyssna men det går inte , somnar eller så tycker jag det går långsamt . 😀 Jag har väl inte provat tillräckligt många ggr , Min syster o hennes man lyssnar båda två. Det va min syster som sa att manliga författare skriver bättre o mer begripligt . En person hade skrivit detta i boken :

HH 🙂

MonicaLagerquist
2018-12-29 10:43
#8

#7 Ligger jag ner så somnar jag.Jag sitter vid datorn och lyssnar ,Spelar idiotiska bollspel samtidigt. Annars så lyssnar jag när jag är ute och går, städar och diskar.

Stolt ägare till fem La permer

aggeelin
2018-12-29 11:17
#9

Godmorgon! Här är det mildgrader igen, suck. Önskar att den lilla snön kan få vara kvar. När det blir milt blir det halt. Vår lilla väg ner hit har vi skottat och sandat men resten av den lilla "stigen" är isig och osandad.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
2018-12-29 11:22
#10

Jag läser också många böcker med öronen. Det är roligare att städa, laga mat och allt annat med en bok i örat.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Mooniq
2018-12-29 12:37
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3
#11

Midda! Idag är det nollgradigt och snorhalt och dimmigt överallt på utsidan. Gjorde en korkad promenad men höll mig på benen, vilket inte var helt lätt -fick gå ute i gräskanten. Nu har jag varit o handlat och jag ska göra tonfiskröra - jättegott på ägghalvor.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

flocken
2018-12-29 14:04
#12

Goddag. Idag har jag haft en ren slappardag. O ska fortsätta likadant har jag tänkt. Jag o mannen ska ta en promenad om en stund. Vi försöker ta egentid o gå ut o gå bara han o jag. Värdefullt

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

JMW
2018-12-29 16:17
#13

Blev en slapp dag här också. Tog en "hundpromenad" utan hund. Det blev jättejobbigt. Får nog låta tiden gå lite till. Ikväll får det bli taco till middag. Orkar inte fundera ut nåt annat.

Annons:
MonicaLagerquist
2018-12-29 16:19
#14

#13 Minns hur jobbigt det var i början.

Stolt ägare till fem La permer

Upp till toppen
Annons: