Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 924 ggr
MonicaLagerquist
2018-12-27 08:15

Godmorgon torsdag 27 december

God morgon

Rallystartar dagen nere på vårdcentralen för nya blodprover.

Bu blir det en stund vid datorn innan jag kör igång med resten av dagen.

Det ser ut att bli en fin dag.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Maria
2018-12-27 08:21
#1

Godmorgon .

Jösses. Jag har sovit länge.

Idag blir det en slapp dag med mycket TV-tittade.🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

MonicaLagerquist
2018-12-27 08:33
#2

#1 Det är skönt att kunna få sova ut ibland.

Stolt ägare till fem La permer

Mooniq
2018-12-27 09:02
#3

Mårning. En lat morgon och snart dags för promenad. Lyxiga 5 plus och vindstilla ute. Lite grå himmel men ok ändå. Skönt att moder jord rullar mot ljusare tider. 😃

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Fransu
2018-12-27 09:58
#4

God förmiddag!

Dimmigt och milt ute. Idag ska vi iväg och storhandla. Kom på att jag inte varit hemifrån på en vecka. Trivs man hemma så gör man. 😃

Sen ska vi börja sätta upp renoveringstapeter i sovrummet. Så kan vi förhoppningsvis börja måla imorgon eller på lördag.

Idag kom mitt DNA-resultat. Jag är 99% finländska och 1% eskimå/inuit. Jag var säker på att jag skulle ha fler etniciteter än så, men inte. Väntar med spänning på makens resultat.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

aggeelin
2018-12-27 10:16
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Godmorgon Sitter hemma och rättar rapporter idag och njuter av mina vackra ljus.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
2018-12-27 10:59
#6

#2 Ja jätteskönt och utan huvudvärk dessutom😃

#3 Jag beundrar dig för att du tar dig ut på dina promenader.

#4 Spännande. Vad kostar ett sådant test?

#5 Ja jag håller med. Ljusen är så vackra när det kommit i krackeleringsstadiet😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Fransu
2018-12-27 11:57
#7

#6 Vi tog via Myheritage, ser att det kostar 815 kr idag. När vi beställde hade dom kampanj och vi betalade 1200 kr för oss båda. Proverna skickas till USA för analys så det tar ett tag att få resultaten. Mitt prov kom fram först, trots att dom skickades samtidigt. Därför kom mitt resultat tidigare. Så nu väntar vi med stor spänning på makens resultat. Väldigt spännande helt klart!

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Maria
2018-12-27 12:01
#8

#7 Jättespännande🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Mooniq
2018-12-27 17:35
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

#6 Maria - jag har lata dagar oxå, men jag tycker om att komma ut i friska luften så för mig är det en win-win situation. Idag var det superhärligt väder 5 plus, solsken, vindstilla. Ljuvligt väder. När det kryper under 5 minus och snålblåsten viner då är jag den första att premiera soffan och tvn, tro inget annat.. 😃😃 Jag avskyr att frysa och det enda bra med att vara klimakteriekossa är att jag inte är lika frusen längre och räds inte sämre väder på samma sätt som bara för ett par år sen.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Upp till toppen
Annons: