Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 503 ggr
Maria
12/25/18, 10:47 AM

God förmiddag tisdag 25 december.

Min man och jag sitter bara och hänger i soffan idag efter allt julfirande igår.😃

Hoppas ni alla hade en fin julafton.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Mooniq
12/25/18, 10:55 AM
#1

Midda! en lat morgon här och ett par plusgrader, snart dags för promenad. Förkylningen har äntligen gett sig  och jag saknar den inte. 😃 Nu e det bara några dagar kvar till nyår och sen kommer ljusare tider och jag längtar till våren - redan.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Lussan20
12/25/18, 11:22 AM
#2

V,i fick en stor överraskning mitt barnbarn som bor och arbetar i Dubai stod med sin pojkvän utanför , vi tappade hakan alla! så fick vi prata Engelska hela kvällen, bra träning. De var så vackra och förtjusande. Roligt att få träffa alla barnbarnen till Jul! Mvh/WL🌺

aggeelin
12/25/18, 12:06 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Godmorgon! Vi firade den lugna julen igår med två vuxna barn (+två andra till lunch). Idag förbereder vi oss för kaosjulen med sju barn och elva vuxna

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

MonicaLagerquist
12/25/18, 12:06 PM
#4

God förmiddag

Trött och sliten efter gårdagen.

Latar mig framför datorn. Vi ska äta rester ett par dagar framöver så matlagningen blir enkel.

Vi hade en trevlig julafton med mycket mat lagom mycket paket.

Stolt ägare till fem La permer

Maria
12/25/18, 4:23 PM
#5

#2 Vilken julklapp 😊 Vi slappar fortfarande . Här ätit lite rester

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

MonicaLagerquist
12/25/18, 5:58 PM
#6

#2 Vilken överraskning. Toppen skoj.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Lussan20
12/26/18, 4:06 AM
#7

Småsystrarna fick glädjefnatt, de grät, 12 och 14 år. Vi andra stirrade förvånat. -Oh Svensk julmat äntligen -var en av kommentarerna. Hennes pojkvän stirrade mest på de konstiga rätterna, petade på en prinskorv och kvar låg en kokt Potatis. tror han kände sig uttittad av oss alla. Idag reser dom tillbaka. Men de kommer till bröllop i sommar, så det har man att se fram emot. Julen har innehållit en del överraskningar, men också lite gnissel, som vanligt! Mvh/WL🌺

Upp till toppen
Annons: