17 Dagens Hälsning

God förmiddag tisdag 25 december.

2018-12-25 10:47 #0 av: Maria

Min man och jag sitter bara och hänger i soffan idag efter allt julfirande igår.Skrattar

Hoppas ni alla hade en fin julafton.

/Maria

Anmäl
2018-12-25 10:55 #1 av: Mooniq

Midda! en lat morgon här och ett par plusgrader, snart dags för promenad. Förkylningen har äntligen gett sig  och jag saknar den inte. Skrattar Nu e det bara några dagar kvar till nyår och sen kommer ljusare tider och jag längtar till våren - redan. 

Älta inte problem - skapa lösningar!! FunderarSkrattar

Anmäl
2018-12-25 11:22 #2 av: Wonnalesan

V,i fick en stor överraskning mitt barnbarn som bor och arbetar i Dubai stod med sin pojkvän utanför , vi tappade hakan alla! så fick vi prata Engelska hela kvällen, bra träning. De var så vackra och förtjusande. Roligt att få träffa alla barnbarnen till Jul! Mvh/WLBlomma

Anmäl
2018-12-25 12:06 #3 av: aggeelin

Godmorgon! Vi firade den lugna julen igår med två vuxna barn (+två andra till lunch). Idag förbereder vi oss för kaosjulen med sju barn och elva vuxna

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Anmäl
2018-12-25 12:06 #4 av: MonicaLagerquist

God förmiddag

Trött och sliten efter gårdagen.

Latar mig framför datorn. Vi ska äta rester ett par dagar framöver så matlagningen blir enkel.

Vi hade en trevlig julafton med mycket mat lagom mycket paket.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2018-12-25 16:23 #5 av: Maria

#2 Vilken julklapp 😊
Vi slappar fortfarande . Här ätit lite rester

/Maria

Anmäl
2018-12-25 17:58 #6 av: MonicaLagerquist

#2 Vilken överraskning. Toppen skoj.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.