Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 566 ggr
MonicaLagerquist
12/22/18, 9:18 AM

God morgon lördag 22 december

God morgon

Efter en lång dag på sjukhuset igår är jag väl inte så myckey klokare.Uppenbarligen tål jag numera inte Ipren. Fick en rejäl allergiskreaktion så nu har jag fått nu medicin och utslagen och klådan håller på att lägga sig.

Värken i lederna har jag kavar men hoppas att den ska ge med sig med hjälp av cortisonet som jag fått.

Nu blir det halvfart framåt och mycket delegerande till hemmavarande barn och man.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Maria
12/22/18, 10:11 AM
#1

God förmiddag.

#0 Hoppas verkligen att det ger med sig.

Vi har varit och handlat och vi var i fiskbilen precis när de öppnade och det var väl en himla tur för köerna växte snabbt och folk ska ju ha så mycket så varje kund tar ganska lång tid.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

JMW
12/22/18, 3:21 PM
#2

God eftermiddag.

Jag ska strax ge mig iväg för att sjunga med kören. Det blir en julkonsert med alla julsånger som är så fina nu vid jul. 

Jag har haft en jobbig vecka. I tisdags var veterinären här hemma och vår älskade Elsa fick somna in på sin filt. Omgiven av mig och maken. Hon hade en del problem som blev värre så vi blev tvungna att  ta beslutet.  12 år, 9 månader och 4 dagar blev hon. Det blev många fina år. ❤️

Maria
12/22/18, 3:35 PM
#3

Åh så jobbigt.😕 Alltid så ledsamt att förlora ett kärt husdjur som man dessutom levt med så många år.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

MonicaLagerquist
12/22/18, 3:37 PM
#4

#2 Beklagar sorgen 💔

Stolt ägare till fem La permer

Fransu
12/22/18, 7:46 PM
#5

#2 Beklagar verkligen. Så oerhört tungt när våra vänner lämnar oss. 😕 Kram.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Tarotstollan
12/22/18, 8:41 PM
#6

#2. JMW beklagar er förlust!🤗😕

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Soligajag1
12/23/18, 7:36 AM
#7

#2 Beklagar ! Hoppas Julefriden blir fin ändock ! Värmande kramar ! ❤️🌺

HH 🙂

JMW
12/23/18, 8:45 AM
#8

Tack, vad fina ni är. ❤️ Julen blir såklart lite annorlunda men vi tar en dag i taget och det blir ju lättare och lättare. Dag för dag.

Upp till toppen
Annons: