Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 825 ggr
Maria
12/21/18, 7:16 AM

Godmorgon fredag 21 december

Godmorgon på er . Vi var på födelsedagsfest igår och hade så trevligt. Hoppas ni alla får en fin dag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Lussan20
12/21/18, 7:32 AM
#1

Detsamma till dig. Här är jobbigaste dagen idag. Det liksom klumpade ihop sig idag. Men 18 ca loggar jag in på soffan…Mvh/WL🌺

aggeelin
12/21/18, 7:33 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Godmorgon! Lite ny snö har kommit så nu är det ljusare igen. Snart mitt jobbet och seminarier idag.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

MonicaLagerquist
12/21/18, 8:10 AM
#3

God morgon

Vi ska straxt åka in till Uppsala och sjukhuset.

Mår ungefär som igår.

Ha en skön fredag. ☀️

Stolt ägare till fem La permer

Fransu
12/21/18, 8:33 AM
#4

God morgon!

Nu är jag ledig till och med 7 januari. Underbart. Idag ska vi äta julbord här hemma. Så jag har lite att pyssla med. Skinkan ska snart in i ugnen och sedan ska jag även göra finsk morotslåda. Mitt första och sista julbord i år. Om man inte räknar med några skinkmackor på julskinkan som blir över. 🙂

Idag är det vintersolståndet. Det betyder väl att det vänder efter idag, att ljuset ska börja återvända så smått?

#3 Hoppas det går bra på sjukhuset.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Mooniq
12/21/18, 8:42 AM
#5

 Mårning! Idag är en bra dag för moder jord börjar rulla tbx mot solen, sakta men säkert så går vi mot ljusare tider.. 😃

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Maria
12/21/18, 8:45 AM
#6

#3 Håller tummarna.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Fridaaaa
12/21/18, 12:11 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Tjoho fredag!
Och sambon slutar kl 13 - ledig 2  veckor sen. Kommer bli så skönt

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Fransu
12/21/18, 12:19 PM
#8

#7 Vilken fantastiskt söt kanin! Vad är det för ras? Bor den ute året runt eller är det bara lite utevistelse dagtid?

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Soligajag1
12/21/18, 5:41 PM
#9

Go förmiddag 🙂 

Idag blir det shopping o shopping och mer shopping!! 🙂 

# 3 Krya på dig !

HH 🙂

Upp till toppen
Annons: