Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 388 ggr
aggeelin
12/20/18, 7:04 AM

Godmorgon torsdag 20 dec

Godmorgon!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Annons:
Maria
12/20/18, 7:28 AM
#1

Godmorgon på er er.

Idag ska vi iväg på födelsedagskalas till min svägerskas son.

Brorsan och svägerskan sover över hos oss.🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

aggeelin
12/20/18, 8:03 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Risgrynsgröt till frukost, gott! Är lite sen idag till jobbet men var kvar till 18.30 igår så det jämnar ut sig. Har flera saker på listan och kommer att hinna med dem, tror jag.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Soligajag1
12/20/18, 8:37 AM
#3

#2 Mums va gott med risgrynsgröt , , så mycket kanel gillar jag med !! 

Nu blev jag hungrig 🙂

Njut av Torsdag , , mulet här och det har regnat på fönsterbrädan hela natta , , typiskt ., Så är det varje år, , först snö, sen regn , , sen halkar man, , 😕

HH 🙂

aggeelin
12/20/18, 8:48 AM
#4

#3 Ja kanel är viktigt på gröten!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
12/20/18, 8:49 AM
#5

Haha jag som inte gillar kanel särskilt mycket men risgrynsgröt kan vara gott🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

MonicaLagerquist
12/20/18, 8:58 AM
#6

Piss Morgon på er
Ont i båda handlederna nu .Fötterna känns som om skelettet sitter löst inne i dem. Skenbenen svider och värker.
Har pratat med VC nu och det är När Akuten i Uppsala som gäller.

Hoppas att  ni andra har en bättre dag

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Mooniq
12/20/18, 10:20 AM
#7

Mårning. Under morgonen har en käck liten försäljaren ringt från Telia - och det är lite kusligt att jag för ett par dagar sen bestämde mig för att byta mobil men tänkte att jag väntar nog till våren. Jag älskar kameran i min Samsung 7 men ett par vänner har nu bytt upp sig till Samsung 9 och vilken skillnad på kort. Man undrar var den bortre gränsen är nådd - när inget kan bli bättre längre.. Nåväl. 

Den lilla försäljaren bredde ut texten och jag gjorde mitt bästa att sticka hål på argumenten då jag hade telias hemsida uppe på datorn. Men när vi vänt o vritt på avgifter och priser så sa jag till slut ja. 

Så nu kommer jag att gå som en äggsjuk höna i nån vecka innan paketet landar hos postombudet. Så i år blev det en julklapp till mig - från migsjälv. 😃

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Maria
12/20/18, 11:49 AM
#8

#6 Käre nån. Hoppas du blir bättre.

#7 Det var ett bra julklapp😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

MonicaLagerquist
12/20/18, 5:41 PM
#9

Efter en lång dag på Närakuten på Samariten i Uppsala är jag hemma.Ny tid på reumatologen imorgon.Hoppas att få hjälp då.

Stolt ägare till fem La permer

Maria
12/21/18, 7:17 AM
#10

Oj då. Hoppas att allt löser sig.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Soligajag1
12/21/18, 8:31 AM
#11

#7 Det va verkligen en fin Julklapp!!! 🙂Lycka till ! 

#9 Hopas att du får den hjälpen du behöver . Krya på dig!! 🙂🌺

HH 🙂

Upp till toppen
Annons: