Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 400 ggr
aggeelin
2018-12-19 07:50

Godmorgon onsdag 19 dec

Godmorgon!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Annons:
aggeelin
2018-12-19 07:52
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Nu har jag fått upp julgardinen i köksfönstret!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Fridaaaa
2018-12-19 09:08
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Morgon!

Passar på att äta frukost, Zam sover förmiddagsluren.
Bara 3 dagar med idag sedan är sambon ledig 2 veckor <3

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

MonicaLagerquist
2018-12-19 09:23
#3

God morgon

Sovit som en kratta i natt.Ont i armen.Längtar till på fredag när jag ska till sjukgymnasten.

Stolt ägare till fem La permer

Maria
2018-12-19 12:10
#4

#1 Fina julgardiner🙂

#2 Vilken sötnos. Sötaste pepparkaksgubben.❤️

#3 Hoppas du snart blir bättre.

Vi har varit en sväng och hälsat på lille barnbarnet och hans pappa. Alltid roligt att träffas. Vi var där redan klockan nio så att vi skulle hinna träffa honom innan han sover middag.😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Maria
2018-12-19 12:23
#5

Vi kom precis på att vi hade 39-årig förlovningsdag igår😃

Vi får väl fira lite bättre nästa år då det är 40 år. (Om vi kommer ihåg)

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Fransu
2018-12-19 16:02
#6

God eftermiddag/kväll!

Är orolig för pudeln. Han hostade kraftigt några gånger i natt. I morse hostade han lite till och var lite hängig och ledsen och ville vara nära mig hela tiden. När jag kom hem från jobbet några timmar senare så ville han först inte komma och hälsa. Han låg nedbäddad under en filt i sin korg. I vanliga fall rusar han upp så fort man kommer hem. När han tog sig upp så började han hosta igen. Vi gick ut liten kort sväng och han var klart lugnare än vanligt. Tog tempen på honom , ingen feber. Ringde veterinären för att rådfråga. Dom tyckte att vi kunde avvakta till i morgon i och med att han inte har feber. Han har inte hostat på flera timmar nu. Men är fortfarande ovanligt hängig.

#2 Sötaste pepparkaksgubben!

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Annons:
Fridaaaa
2018-12-19 19:31
#7

#4 #6 tack ❤️
#5 grattis till er! :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Soligajag1
2018-12-19 20:18
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Hejsan ! #5 Grattis till Er ! 😀🌺🎂 Dagarna rinner iväg ! Så himla seg . . 😴😀 blir tidigt i säng ! Blev lite brödbak ikväll .

HH 🙂

Upp till toppen
Annons: