17 Dagens Hälsning

Godmorgon tisdag 18 december

2018-12-18 07:21 #0 av: Maria

Godmorgon på er.

Kom på nu när jag skrev datumet att det är vår förlovningsdagHjärta 

Vi har 5 grader kallt här och jag ska inte gå utanför dörren.

I går kväll så hade jag tagit av lilla katten Gretas tröja och när vi la oss så hoppade hon upp i sängen och la sig emellan oss precis som om hon aldrig gjort annatSkämtar

/Maria

Anmäl
2018-12-18 07:34 #1 av: Magi-cat

Grattis! Glad HjärtaBlomma

Söta lilla Greta! Vad lycklig hon är nu! KärKattHjärta

"Livet är en gåva, tiden är till låns." P. Strang

Anmäl
2018-12-18 07:43 #2 av: aggeelin

Godmorgon!
Så roligt med katten Greta! Och så skönt att hon är kastrerad nu! Är ni inte nyfikna på hur hon har haft det förut?

Nu är det vitt ute och lagom mycket snö är det - nu kan det gå vara vitt i vinter!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Anmäl
2018-12-18 07:48 #3 av: Maria

Vi är jättenyfikna men tyvärr kommer vi nog aldrig få veta vilken historia hon har.

Jag har en känsla av att det har varit en älskad katt med tanke på hur tillgiven hon är men att hon samtidigt har fått minsta möjliga "vård" ekonomiskt. Jag tror aldrig hon varit hos någon veterinär.

Friskies torrfoder som var med i en påse bredvid transportburen är bland det billigaste fodret. 4 påsar Pussi fanns också med.

Hon är absolut inte rädd för människor som vår andre adopterade Lakriz. Han är dödsförskräckt för främlingar. Det räcker med att han hör ljud utanför huset.

/Maria

Anmäl
2018-12-18 08:07 #4 av: MonicaLagerquist

God morgon

Min handled mår ännu sämre idag så nu väntar jag på att VC ska ringa upp och förhoppningsvis kan jag fp hjälp idag.

Det här ingick ju inte direkt i min planering.

Idag så här dags 1985 var jag på väg in till BB för att få vårt tredje barn.Tiden går fort.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2018-12-18 12:21 #5 av: Soligajag1

Hejsan och go Lunchtime Glad

Sovit som en "kratta" inatt , , sprungit på toa emellenåt , till slut tog jag en hink o ställde bredvid sängen .Kämpar 

Mår bättre nu. Alla kläder är så gott som smutsiga , va till tvättstugan . en kompis till mig kom o hjälpte mig . Så skönt!! 

Nu lite te o macka . Glad 

HH Glad 

Anmäl
2018-12-18 12:23 #6 av: Maria

#5 Då får du verkligen krya på dig.

/Maria

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.