Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 358 ggr
Maria
2018-12-15 05:22

Godmorgon lördag 15 december

Godmorgon på er. Svårt att sova när man är så förkyld. Hoppas ni får en fin lördag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
flocken
2018-12-15 06:42
#1

Godmorgon Varit uppe sen 5.30. Tittar på film, mys belysning och tända ljus. Hoppas familjen sover länge. Resten av dagen blir att börja med dagishundarnas julklappar . Bakar hundkex. I em restaurang besök med familjen, svåger o svärmor.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Maria
2018-12-15 07:52
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Den lilla nykastrerade Greta har jag klippt till en tröja idag istället för tratten. Vi får se hur det går. Hon var väl inte överlycklig precis😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

MonicaLagerquist
2018-12-15 08:14
#3

#2

Så fin hon blev i tröjan

Stolt ägare till fem La permer

Mooniq
2018-12-15 08:34
#4

Lillpissen blir lycklig när det läkt. Jättesöt. 

I förrgår så körde jag huvudet in i en rejäl förkylning och igår var väl det värsta gjort tror jag med hosta o feber, idag lite bättre. Immunförsvaret har fått jobba lite, vilket är bra - så tänker jag när jag blir förkyld 😃

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Maria
2018-12-15 08:47
#5

Usch vad många vi är som är förkylda nu. Du får krya på dig Mooniq.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Soligajag1
2018-12-15 08:49
#6

Gomorron denna Lördag 🙂

-4 nu . Idag blir det bullbak för hela slanten .  Loppis imorn ! 🙂

Så söt lilla Greta är i denna mundering!! 🐱❤️

HH 🙂

Annons:
Mooniq
2018-12-15 08:49
#7

#5 Maria - jag mår mycket bättre idag så ett par dagar till så är nog hostan ett minne blott oxå. Typiska influensa/förkylningstider under den kalla årstiden. 😃

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Soligajag1
2018-12-15 08:51
#8

Det glömde jag !! 

Krya på er Maria o Mooniq ! Inte kul o va sjuk till Julen!! Ta en go'bok + filt , lägg er i sängen o vila!!! 🤗

HH 🙂

Maria
2018-12-15 09:03
#9

Jag är mest ledsen för att jag skulle vara barnvakt denna helgen men jag kan ju inte smitta ner lille skrutten.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Soligajag1
2018-12-15 10:25
#10

#9 Förstår det , såklart!!  Du får ta igen det sen, , en annan gång och mysa riktigt ordentligt , då!!! Krya på dig !! 🙂

Nu ska jag snart börja baka mina bullar .  Ska sitta på ett annorlunda Loppis imorn , Söndag mellan 12-16 , som en pub har arrangerat , dem brukar göra det varje år innan Jul ! Nu kunde jag va med!! Jippi!! 👍

Bullar i stora lass!!

HH 🙂

Maria
2018-12-15 11:24
#11

#10 Wow vad duktig du är🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

aggeelin
2018-12-15 11:24
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#12

Godmorgon! Igår var vi på teatern och skrattade. Vi såg en riktigt rolig fars "lögn i helvete". Den såg vi för kanske 15 år sen med bla Robert Gustafsson och Peter Dalle och då var vi besvikna. Nu var det riktigt roligt!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
2018-12-15 11:24
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#13

Godmorgon! Igår var vi på teatern och skrattade. Vi såg en riktigt rolig fars "lögn i helvete". Den såg vi för kanske 15 år sen med bla Robert Gustafsson och Peter Dalle och då var vi besvikna. Nu var det riktigt roligt!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Annons:
Maria
2018-12-15 11:27
#14

#13 Vad kul. Jag gillar farser🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Soligajag1
2018-12-15 11:55
#15

#10 Tack Maria 🙂 

Du vet , jag älskar att baka ! Kan stå hela dagarna o baka !! 😃🤪

Nu hade jag i Kungsörnens kärnvetemjöl, o jag tyckte att degen inte blev lika bra , vete sjutton varför , så mycket som jag bakar . 

Det här är mina gifflar , hade i havregryn , andra gryn o morötter .

Bröd

HH 🙂

Maria
2018-12-15 13:06
#16

Jag blir så sugen på bakverk när jag ser dina bilder 😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Soligajag1
2018-12-15 14:05
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#17

#16 😀 Tack Maria , Då kommer ett till 😀 Det blev 2 st Kanel längder ! Jag tar en liten paus o äter! 😀🌺☕️

HH 🙂

MonicaLagerquist
2018-12-15 14:07
#18

Nu har vi lämnat av Polly som nu byter namn till Nuppu som betyder blomknopp och hennes nya matta på Arlanda.

Stolt ägare till fem La permer

citytjejen
2018-12-15 15:22
#19

Idag har vi köpt en ny bil och ikväll ska jag på julbord med en kompis. Varje år brukar vi äta julbord på Fjäderholmarnas krog i Stockholms skärgård, där är det riktigt bra mat och väldigt mysigt!

/Christina

Upp till toppen
Annons: